Hiippari
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 23.03.2013
| Aihe: Admin hakemus La Maalis 23, 2013 3:36 am | |
| Hei! Haluaisin päästä jailbreak servulle adminiksi koska olen aktiivinen pelaaja, sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Tiedän servun säännöt ja noudatan niitä. Pelailen servulla aina illalla ja päivällä. Olen ollut admin ennenkin ja tiedän kaikki commandit. Olen 16 vuotias ja olen servulla asiallinen enkä pelleile. Mikki löytyy ja vac banneja ei ole ollut ikinä. Cs 1.6 löytyy myös paljon kokemusta adminina olemisesta. T : Hiippari | |
|
Saquuu
Viestien lukumäärä : 102 Join date : 31.12.2012 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Admin hakemus La Maalis 23, 2013 11:00 am | |
| Juuri nyt emme tarvitse uusia admineita. | |
|
Charlie Scene
Viestien lukumäärä : 171 Join date : 01.01.2013 Ikä : 31 Paikkakunta : Cokemäki
| Aihe: Vs: Admin hakemus Su Maalis 24, 2013 9:50 am | |
| Harva ihminen tulee kaikkien kanssa toimeen. Et kai valehtele hakemuksessa? Useasti mitä oon huomannu, niin servuilla toimeen tuleminen on sitä, että jos on admin oikeudet, niin valittajat saa mutet/lentää pihalle välittömästi. Olen 100% kuitenkin varma, ettet tule kaikkien kanssa toimeen. Toimeen tuleminen töissä toisten ihmisten kanssa on mahdollista vielä, mutta se, että servulla käy ties millaista porukkaa (eri tyyppisiä ihmisiä), niin toimeen tuleminen ei ole mahdollista kaikkien kanssa. Hyvin pieni (lähes olematon) mahdollisuus miten voi tulla toimeen muiden kanssa servulla on se, että pitää turpansa kiinni, mutta se sitten ei ole kauhean sosiaalista. | |
|