DynAmic
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 05.04.2013 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: VIP Hakemus DynAmic (minigame) La Huhti 06, 2013 7:12 am | |
| Elikkäs olen 14v poika Kouvolasta ja haluaisin vipit minigamee. Olisin hyvä VIP, koska Pelaan aika aktiivisesti yleensä noin 2-4 tuntii päivässä viikonloppusin vähä enemmän, ellei ole pelireissuja sun muuta menoo. Vippei käyttäisin vaan kickimiseen/muteemiseen. VAC-banneja ei ole eikä varmaankaa tule tulemaankaan, koska en koodaa tai mitää. Pelitunteja on noin 700 Tällä acolla on vaan jtn noin 400h vanhalla acolla oli jtn 300h. Joiduin tekee uuden acon koska nuija kaveri sai salikset selville ja poisti sen. Adminina olen ollut joskus jossian TrollGamesissa, mutta se lopetettiin . Koneella pelaan melkein ainoastaan cs:s. Jumlaa on tullu pelattua aikas paljon. | |
|
Charlie Scene
Viestien lukumäärä : 171 Join date : 01.01.2013 Ikä : 31 Paikkakunta : Cokemäki
| Aihe: Vs: VIP Hakemus DynAmic (minigame) La Huhti 06, 2013 11:09 am | |
| - DynAmic kirjoitti:
- Elikkäs olen 14v poika Kouvolasta ja haluaisin vipit minigamee. Olisin hyvä VIP, koska Pelaan aika aktiivisesti yleensä noin 2-4 tuntii päivässä viikonloppusin vähä enemmän, ellei ole pelireissuja sun muuta menoo. Vippei käyttäisin vaan kickimiseen/muteemiseen. VAC-banneja ei ole eikä varmaankaa tule tulemaankaan, koska en koodaa tai mitää. Pelitunteja on noin 700 Tällä acolla on vaan jtn noin 400h vanhalla acolla oli jtn 300h. Joiduin tekee uuden acon koska nuija kaveri sai salikset selville ja poisti sen. Adminina olen ollut joskus jossian TrollGamesissa, mutta se lopetettiin . Koneella pelaan melkein ainoastaan cs:s. Jumlaa on tullu pelattua aikas paljon.
Hakemus näytti alussa ihan hyvältä, lukuun ottamatta huonoa äidinkieltäsi. (mullakin huono) Mutta mikä on todellinen syy, että jouduit tekeen uuden akon? Sano mulle Steam-ohjelmassa paikka, josta voi poistaa accounttinsa? ja Only inactive accounts containing no games are deleted. Accounts cannot be deleted by request. | |
|
DynAmic
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 05.04.2013 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: VIP Hakemus DynAmic (minigame) La Huhti 06, 2013 11:44 pm | |
| Syy siihen miksi jouduin tekemään uuden acon oli kyllä se, että kaveri sai salikset selville, otti ukon ittellee ja vaihto salasanat sun muut. Sanoin että se poisti sen, koska se oli helpompi sanoa silleen. | |
|
Charlie Scene
Viestien lukumäärä : 171 Join date : 01.01.2013 Ikä : 31 Paikkakunta : Cokemäki
| Aihe: Vs: VIP Hakemus DynAmic (minigame) Su Huhti 07, 2013 2:04 am | |
| Helppoa olis ollu sanoa "kaveri pölli akon". Kyllähän tuokin syy herättää epäilyksiä, mutta eipähän tartte ainakaan satuilla hakemuksessa. | |
|
Eduve
Viestien lukumäärä : 5 Join date : 06.04.2013
| Aihe: Vs: VIP Hakemus DynAmic (minigame) Ma Huhti 08, 2013 5:04 am | |
| - DynAmic kirjoitti:
- Syy siihen miksi jouduin tekemään uuden acon oli kyllä se, että kaveri sai salikset selville, otti ukon ittellee ja vaihto salasanat sun muut. Sanoin että se poisti sen, koska se oli helpompi sanoa silleen.
Aika tyhmä kaveri kun sun accountin menee pöllimään | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: VIP Hakemus DynAmic (minigame) | |
| |
|