kaasumato
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 31.12.2012
| Aihe: VIP Hakemus Jailiin. kaasumato Pe Huhti 12, 2013 7:54 am | |
| Haen Vipiks, koska olen aktiivinen pelaaja ja foorumien lukija
Mikki: ON Vac: EI Säännöt: Osaan Ikä: 13 Nick: kaasumato Netti: 100mb Peliaika: n. 2000h ( 2 acc )
Steam ID: STEAM_0:0:38090580 (Jos se yhtään lohduttaa)
Best Regards: kaasumato (:
Viimeinen muokkaaja, kaasumato pvm La Huhti 13, 2013 3:04 am, muokattu 1 kertaa | |
|
Ghinni
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 30.03.2013
| Aihe: asd Pe Huhti 12, 2013 9:38 am | |
| Kokemusta henkilöstä on puolen vuoden takaa. Ja hyviä fiiliksiä on jäänyt. Kannatan, mutta hieman lyhyt hakemus. | |
|
Charlie Scene
Viestien lukumäärä : 171 Join date : 01.01.2013 Ikä : 31 Paikkakunta : Cokemäki
| Aihe: Vs: VIP Hakemus Jailiin. kaasumato Pe Huhti 12, 2013 11:58 am | |
| Ihan perse hakemus ja leveillä nyt netin nopeudella WTF, vai etkö kenties keksiny mitään muuta, joka saattais vaikuttaa positiivisesti hostien päätökseen?
Mut ihan sama, et oo 15 vee, toivottavasti hostit tekee päätöksen oikeen.
Ja sit vielä sellanen asia, että missä on Steam ID? Häh? Mitä?
Mulla on vaikka mitä palautetta tästä hakemuksesta, mutta jos kerron kaiken, joku saattaa luulla mua tyranniks tai miksi tahansa hulluksi. | |
|
kaasumato
| Aihe: Vs: VIP Hakemus Jailiin. kaasumato Pe Huhti 12, 2013 12:18 pm | |
| Perse hakemus? En tienny et pitää jotai romaanii rupee kirjottaa jos hakee VIPiks... Ja steam ID:n saat sillä että lisäät steamis kaveriks, oisin mä sen voinu tohonkin laittaa mutta en uskonu että tosta suoraa vaan annatte...
ps. Ei ollu mitää leveilyy vaan sitä ettei ole mikään vitun paska netti tikku -.- | |
|
Charlie Scene
Viestien lukumäärä : 171 Join date : 01.01.2013 Ikä : 31 Paikkakunta : Cokemäki
| Aihe: Vs: VIP Hakemus Jailiin. kaasumato Pe Huhti 12, 2013 12:41 pm | |
| - kaasumato kirjoitti:
- Perse hakemus? En tienny et pitää jotai romaanii rupee kirjottaa jos hakee VIPiks... Ja steam ID:n saat sillä että lisäät steamis kaveriks, oisin mä sen voinu tohonkin laittaa mutta en uskonu että tosta suoraa vaan annatte...
ps. Ei ollu mitää leveilyy vaan sitä ettei ole mikään vitun paska netti tikku -.- Ei tarvi kirjoittaa romaania, jos osaa kirjoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi. Ja jos ei osaa kirjoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi, NO HÄTÄ, kirjoita pitkä hakemus tai jätä kirjoittamatta. Jos hakemuksessa pyydetään Steam ID:tä, se pistetään siihen, ok? Ja ihan btw, nettitikku on hyvä, jos asuu jossakin esim. keskellä kaupunkia, eikä missään maalla. Tietysti maalla on huonommat yhteydet. Oot tietysti niitä "miehiä", jotka aukoo päätänsä henkilöille kenellä on nettitikku? Ihmisestä tulee kauheen erilainen, kun saa vipit/adminit, koska siinä vaiheessa on pakko muuttaa asennetta XD Ja päätän keskusteluni tähän, koska ei tälle hakemukselle viitsi antaa mitään BUMPPIA! | |
|
helari93
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 03.01.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: VIP Hakemus Jailiin. kaasumato La Huhti 13, 2013 3:06 am | |
| ei kiitos.. 13v ja oon nähnyt sulta erittäin lapsellista toimintaa servulla. En ikimaailmassa suosittele kaasumatoa jumlan vipiks/adminiks. | |
|
kaasumato
| Aihe: Vs: VIP Hakemus Jailiin. kaasumato La Huhti 13, 2013 3:11 am | |
| Helari, Esim millasta toimintaa??
ps. Helari taisit kyl sillonkin bannii mut ilman syytä, Koska kaveris sanoi että spämmin timeleftiä vaikka ne teki itse niin. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: VIP Hakemus Jailiin. kaasumato | |
| |
|