TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Permanent Ban Röökimummolle

Siirry alas 
+3
Charlie Scene
Röökimummo
Slug7
7 posters
KirjoittajaViesti
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeLa Toukokuu 18, 2013 1:09 pm

Hei! Jumlan JailBreak serverillä pelaa Röökimummo niminen henkilö, joka CT:nä jatkuvasti freekillaa, häiritsee tms. minua ja joskus myös muita. Haluaisin hänelle permanent bannit, jotta hän ei aina pilaisi minun tai muiden runeja ampumalla syyttä. Tänään hän freekillasi minut neljä kertaa ennen kuin lähti serveriltä. Ensimmäisen kerran hän ampui syyttä minut ja kaksi muuta kesken kirjoituskilpailun, toisen ja kolmannen kerran hän tuli ja ampui minut selliin syyttä runin alussa ja neljännen kerran hän tappoi minut freedayna siten, että freedayn alussa hän tuli sellini luokse ja freeshottasi syyttä ennen kuin ampui minut. Viimeisestä tapahtumasta otin frapsilla kuvaa. Videon lopussa näkyy vielä, että hän on minun nemesikseni, koska on tappanut minut syyttä niin monta kertaa.

Linkki videoon: http://depositfiles.com/files/7fptdmik5

EDIT: Lisää freekilliä kun oltiin piilosta. Ampui minut suoraan armorista vaikka ct sai etsiä vasta 7:30. Linkki videoon: http://depositfiles.com/files/6r6rzkl1v
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vastaus   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeSu Toukokuu 19, 2013 12:42 pm

Terve Slug sekä muut pelaajat!

Mielestäni on mielenkiintoista että Slug, joka on freekillannut minut useita kertoja itse, pistäisi tämmösen valituksen pystyyn. No, ymmärrän toki miksi häntä ärsyttää ja onhan tämä asiallinen valitus.

Tästä tapahtumasta kaikki alkoi, kiteytän tapahtuman koska ymmärrän että tylsää lukea ns. "wall of textiä"

>tapan slugin jossain aktiviteetissä, hän ei myönnä omaa vikaansa ja valittaa "freekilliä" useita tunteja haukkuen minua koko sen ajan (silmännäkiät kuten mutu stöö voi todistaa että kyseessä oli slugin moka)
>olen ct:nä melkein koko ajan, ja slug väittää että jokainen hänen mokansa takia johtunut tappo on freekill (en ota häntä tässä vaiheessa tosissaan)
>tunnit venyy ja menen jossain vaiheessa teroille, slug ct
>slug alkaa tappaa minua useita rundeja ilman syytä, muut pelaajat ihmettelee (mutu stöö, kyljys, sladderi todistaa, löytyy myös demoa jossa valitan freekilleistä)
slugin mukaan syynä on se "freekilli" jonka tein useita tunteja sitten
>menen ct, kerrottuani että otan demoa niin slug lopettaa freekillauksen mutta vittuilee mikissä ja chatissa koko ajan

Tämän jälkeen slug on meeti8 kanssa vittuillut minulle aina kun olen pelannut servulla. Tähän kuuluu turha voteban, turha freekill syyttely, mic ja chat vittuilu.



Oli tapahtunut yhtä ja toista ennen kun tapahtui mitä tapahtui slugin kuvaamissa tapahtumissa. Ensinnäkin hän oli taas vittuillut tuntikausia, ollut CT:llä ja freekillannut minut ainakin kerran. Slug väittää että freekillasin kolme henkilöä kesken kirjoituskisan, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Joko slug valehtelee tai sitten kyseessä on väärinkäsitys.

Tapoin slugin kerran selliin koska hän ei totellut rundin alussa saatavia käskyjä. Kyseessä EI ollut freekill ja en ymmärrä miksi hän ei tätä tajua.
Myönnän että tapoin hänet ainakin yhden kerran selliin hänen vittuilun seurauksena. Valitettavasti slug jätti kertomatta sen, että pistin killin consoleen sen jälkeen.

Tapoin slugin selliin kun oli freeday. Hän valitti siitä useita rundeja, ja lopulta päätin laittaa killin consoleen pari kolme rundia tapahtuneen jälkeen. Tätä seikkaa slug ei taaskaan mainitse, ja se häiritsee minua hyvin paljon.

Kun oltiin piilosta ymmärsin säännöt väärin enkä kuunnellu niitä tarpeeksi tarkkaan. Luulin että warden kielsi armoriin kurkkimisen, vaikka hän näköjään kielsi CT:iden kurkkimisen. Kyseessä oli väärinkäsitys.

En näe parin freekillin olevan syy permeille. Kun ottaa aiemmat taphtumat huomiot on päivänselvää ettei tästä kannata edes keskustella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 21, 2013 6:50 am

Lainaus :
Mielestäni on mielenkiintoista että Slug, joka on freekillannut minut useita kertoja itse, pistäisi tämmösen valituksen pystyyn. No, ymmärrän toki miksi häntä ärsyttää ja onhan tämä asiallinen valitus.

Myönnän, että olen "counter freekillannut" sinua, mutta freekillaus on tapahtunut saman pelisession aikana eikä useiden tuntien jälkeen.

Lainaus :
tapan slugin jossain aktiviteetissä, hän ei myönnä omaa vikaansa ja valittaa "freekilliä" useita tunteja haukkuen minua koko sen ajan

En ole ikinä valittanut suorittamistasi asiallisista tapoista kuten en ole edellisessä viestissänikään, eihän semmoisessa ole mitään järkeäkään. Esimerkkinä tapahtuma jalkapallokentällä: Teen maalin, ja terot käsketään jäätymään eräälle seinälle, niin ammut kun olen siirtymässä paikalla kentän toiselta puolelta. Warden valitti myös asiasta sinulle, mutta virheitäsi et ikinä myönnä.


Lainaus :
Tämän jälkeen slug on meeti8 kanssa vittuillut minulle aina kun olen pelannut servulla. Tähän kuuluu turha voteban, turha freekill syyttely, mic ja chat vittuilu.

Myönnän myös vittuilun, mutta vittuilu ei ole yksipuolista. Sinä et kerro omaa osuuttasi tapahtumien kulkuun. Meidän välinen vihasuhde alkoi monia päiviä sitten, kun perseilit ct:nä. Loppujen lopuksi saman pelisession aikana sait votebannit ja ihan syystä.

Lainaus :
lopulta päätin laittaa killin consoleen pari kolme rundia tapahtuneen jälkeen

Olet laittanut pari kertaa killin konsoleen sen jälkeen, kun olet ampunut heti runin alussa minut selliin kun olen ollut ihan oikein. Mutta kolmen runin jälkeen on aivan liian myöhäistä laittaa killiä consoleen, joten näitä kertoja ei lasketa.

Haluan sinulle permit, koska pilaat peliaikaani Jumlan JailBreak servulla. Valitukseni ei sisältänyt läheskään kaikkea paskaa, mitä olet minulle tehnyt CT:nä. Lopetan valittamisen heti kun lopetat minun vastaisen diskriminoinnin ja yleisesti ct:nä perseilyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 21, 2013 7:43 am

Asiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeKe Toukokuu 22, 2013 9:02 am

Lainaus :
Myönnän, että olen "counter freekillannut" sinua, mutta freekillaus on tapahtunut saman pelisession aikana eikä useiden tuntien jälkeen.

Tässä käännät tapahtumien kulun päälleen. Kaikki alkoi siitä, että sinä syytit minua turhaan freekillistä ja rupesit myöhemmin freekillaamaan minut useasti. Nyt yrität epärehellisesti antaa aivan toisenlaisen kuvan.

Lainaus :
En ole ikinä valittanut suorittamistasi asiallisista tapoista kuten en ole edellisessä viestissänikään

Kaikki alkoi siitä, että valitit suorittamastani asiallisesta taposta. Asiasta voit kysyä muun muassa Kyljykseltä, joka ihmetteli sinun freekillausta. Syyksi annoit sen, että "freekillasin" sinut aiemmin, mikä ei pidä paikkansa.

Ja tuosta jäätymistapahtumasta vähäsen. Ette olleet millään seinällä, vaan pyydettiin jäätymään keskelle kenttää. Warden pyysi jäätymään ja antoi ohjeita, mutta aloit liikkumaan. Voin myöntää sen, että kyseessä oli ehkä hieman natsimainen tappo, mutta ei suinkaan freekill.

Lainaus :
Myönnän myös vittuilun, mutta vittuilu ei ole yksipuolista. Sinä et kerro omaa osuuttasi tapahtumien kulkuun. Meidän välinen vihasuhde alkoi monia päiviä sitten, kun perseilit ct:nä. Loppujen lopuksi saman pelisession aikana sait votebannit ja ihan syystä.

Kaikki alkoi sinun vittuilusta ja freekillailusta. Sinä olet se osapuoli meistä, joka haukkuu aktiivisesti muun muassa chatissa ja mikin kautta. Tiedän että olen osapuoli tässä, mutta sinä (sekä Metti8) olette selvästi vittuilleet minulle paljon, paljon enemmän. Se olet melkein aina sinä joka aloitat haukkumisen. Mutta hyvä että myönnät sen.


Ja en edes viitsi kommentoida loppua, sillä se on niin tekopyhää tekstiä että annan sinulle turhaa kunniaa edes viittaamalla siihen. Tulet valittamaan hyvästä syystä, mutta teet ristiriitaisia ja suorastaan vääriä syytteitä. Annat täällä itsestäsi ihan asiallisen kuvan, jota kaipaan servulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTo Toukokuu 23, 2013 2:25 am

Lainaus :
Tässä käännät tapahtumien kulun päälleen. Kaikki alkoi siitä, että sinä syytit minua turhaan freekillistä ja rupesit myöhemmin freekillaamaan minut useasti. Nyt yrität epärehellisesti antaa aivan toisenlaisen kuvan.

Tämä on kaikki täyttä valetta. Minä en todellakaan aloittanut freekillaamaan sua. Sun mielestä sä et varmaan ole vieläkään kertaakaan freekillannut mua. Demoa mulla on noista parista, mutta esim. Metti voi todistaa, että ihan syyttä olet tappanut minua ennen kuin olen tappanut sinua. Joskaan nämä todistajat eivät paljoa paina. Kuten jo sanoin, kaikki alkoi siitä kun perseilit ct:nä, olikohan se nyt sladderin kanssa, ja sait votebannit. Siitä eteenpäin olen ollut aina vittumaisella asenteella sua kohtaan. Sua on ilmeisesti mun vittuileminen alkanut ärsyttää niin paljon, että päätit huviksesi tappaa minut useasti ilman syytä ja tehdä terona olemisestani yhtä helvettiä.

Lainaus :

Kaikki alkoi siitä, että valitit suorittamastani asiallisesta taposta. Asiasta voit kysyä muun muassa Kyljykseltä, joka ihmetteli sinun freekillausta. Syyksi annoit sen, että "freekillasin" sinut aiemmin, mikä ei pidä paikkansa.

Nämä jotkut sun "asialliset" tapot ovat vähän kyseenalaisia. Sanoit useasti ohjeet niin paskasti, että koko terojen tiimi oli hämillään. Kummasti kaikki terot kuulivat ohjeesi eri tavalla kuin muistit itse ne sanoneesi, jolloin ammuit kaikki terot->ct win.

Lainaus :

Ja tuosta jäätymistapahtumasta vähäsen. Ette olleet millään seinällä, vaan pyydettiin jäätymään keskelle kenttää. Warden pyysi jäätymään ja antoi ohjeita, mutta aloit liikkumaan. Voin myöntää sen, että kyseessä oli ehkä hieman natsimainen tappo, mutta ei suinkaan freekill.

Warden pyysi jäätymään ja 2 sekuntia sen jälkeen korjasi vähän ja sanoi, että jäätykää tohon seinälle. Kummasti tässä välissä ammuit mua päähän, juuri kun olin lähdössä seinälle päin, ja hihittelit sladderin kanssa keskenänne. Warden itse valitti asiasta sinulle muiden joukossa. Jos et satu tietämään, terolla on vähintään 5s aikaa suorittaa käsky johtuen viiveestä yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTo Toukokuu 23, 2013 10:21 am

Lainaus :
Tämä on kaikki täyttä valetta.

Lopetin lukemisen tähän. On aivan turha jatkaa keskustelua kanssasi, jos sävellät omia tarinoita muistin puutteessa.

Olen kertonut miten kaikki alkoi ja voin toistaa sen vielä kerran

>olen CT, häviät leikissa ja valitat useita tunteja että oli freekilli
>myöhemmin olen tero, freekillaat minut useita kertoja koska "freekillasin"
>otan demoa ja menen CT:lle, freekillaus loppuu

Takaisin alkuun Siirry alas
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTo Toukokuu 23, 2013 11:26 am

Lainaus :
On aivan turha jatkaa keskustelua kanssasi, jos sävellät omia tarinoita muistin puutteessa.

Samaa sanon sinulle.

Lainaus :
olen CT, häviät leikissa ja valitat useita tunteja että oli freekilli
Sulla on erittäin vääristynyt käsitys leikissä häviämisestä.

Esim.
Tänäänkin tehtävänä oli tietovisa ja aiheena peruskoulun lukuaineet:
Otin matikan ja ai että miten arvasin, käsket mua sanomaan piin 11 desimaalia. TÄTÄ TIETOA EI OPETETA PERUSKOULUISSA EIKÄ SE KUULU PERUSKOULUN OPPIMÄÄRÄÄN. Peruskoulussa pitää osata piin likiarvo 2 desimaalin tarkkuudella.

Lainaus :
otan demoa ja menen CT:lle, freekillaus loppuu

Ota ihan rauhassa demoa, en aio counter freekillata sinua niitä 2 kertaa enempää.


Sä olet erittäin häiriintynyt kaveri, joka jaksaa tulla kiusaamaan yhtä Slugia servulle. Vittu aikuinen mies, häpeä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimePe Toukokuu 24, 2013 1:28 am

Lainaus :
Samaa sanon sinulle.

Hyvin argumentoitu.

Lainaus :
Sulla on erittäin vääristynyt käsitys leikissä häviämisestä.

Et osaa vastata kysymykseen. Häviät pelin.

Aihepiiri on peruskoulun luku-aineet. Se ei tarkoita sitä, että tietty kysymys on pakko esiintyä peruskoulussa. Wardenilla on siis vapaat kädet kysyä ihan minkälaisen kysymyksen kun häntä huvittaa, kunhan se liittyy aiheeseen. Tätä ei myöskään kielletä missään säännössä, mutta asia on itsestäänselvyys.

Se että aihepiiri on peruskoulun luku-aineet =/= kysymyksen on pakko esiintyä peruskoulussa. Loogista, eikö?

Lainaus :

Ota ihan rauhassa demoa, en aio counter freekillata sinua niitä 2 kertaa enempää.

Tein mielestäni selväksi sen, että puhuin sen illan tapahtumien näkökulmasta. Lue uudelleen.

Ja voit lopettaa puhua "counter-freekillauksesta", sillä se olit sinä joka aloitit freekillauksen, en minä. Ja sinun on ihan turha väittää vastaan, sillä mulla on demoa sekä silmännäkiöitä jotka todistavat tämän. Yritätkö koko ajan unohtaa tämän hyvin tärkeän seikan, ja keksiä oman tarinan tilalle? Vaikuttaa siltä, että yrität jatkuvasti kieltää tämän tosiasian.

Lainaus :

Sä olet erittäin häiriintynyt kaveri, joka jaksaa tulla kiusaamaan yhtä Slugia servulle. Vittu aikuinen mies, häpeä.

Saaneen huomauttaa että se olet edelleen sinä joka jatkat minua haukkumista servulla. Vaikuttaako siltä että se olen minä joka aloittaa dissauksen? Tiedämme molemmat että se olet sinä, mutta et voi sitä muiden nähden myöntää.

Haukut minua jatkuvasti "vitun retuksi" sun muuta, mikä on sekä lapsellista että tarpeetonta. Sinä ja ystäväsi annatte minulle jatkuvasti turhaa votebannia ja yritätte saada muita mukaan. Yritän pelata normaalisti, mutta sinä alat häiritset rundeja jatkuvasti ja haukut minua epäkypsästi. Muut pelaajat ovat myös huomanneet tämän, ja eilen ihmeteltiin sun käytöstä.

Luuletko tosissani että tulen Jumlan jailbreakille kiusaamaan sinua? Sinulla on aivan liian suuret luulot itsestäsi, minulle sä oot lapsellinen pelaaja joka yrittää epätoivoisesti purkaa vihaa ja kehittää draamaa toisen pelaajan kanssa. Ja minun pitäisi tässä hävetä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimePe Toukokuu 24, 2013 2:37 am

Lainaus :
Aihepiiri on peruskoulun luku-aineet. Se ei tarkoita sitä, että tietty kysymys on pakko esiintyä peruskoulussa. Wardenilla on siis vapaat kädet kysyä ihan minkälaisen kysymyksen kun häntä huvittaa

Ei pidä paikkaansa. Jos aiheena on peruskoulun matematiikka, niin kysymyksen on pakko olla sellainen, johon peruskoulun käynyt mahdollisesti osaa vastata. Esim. et voi kysyä integroinnista yhtään mitään, saati sitten enempää kuin 2 piin desimaalia. Kuinka saapas ihmisen täytyy olla??!!

Jos aihepiirinä on autistien koulun aiheet, silloin voit kysyä piin 11 desimaalia.

Lainaus :
sillä mulla on demoa sekä silmännäkiöitä jotka todistavat tämän

Laitappas nämä demot tänne. Olen 101% varma siitä, että sinä aloitit freekillauksen sekä mahdottomien tehtävien antamisen. Kyllä minultakin todistajia löytyy.

Lainaus :
Saaneen huomauttaa että se olet edelleen sinä joka jatkat minua haukkumista servulla.

Tietysti alan haukkua sinua, jos tapatat minut. Saapas??!! Eilenkin aloin haukkumaan sua sen takia, että wardenina ollessasi tahallaan tapatit minut tietovisassa. Toisinsanoen sinä tulet aina kiusaamaan minua tällaisella paskalla, josta sitten alan haukkumaan sinua. Mulla on erittäin mukavaa pelata servulla, kunnes ilmaannut paikalle.

EilenKIN ihmeteltiin terot servulla, että oletpa häiriintynyt kaveri ja pistettiin votebannia. Harmi vaan, että ihan loppuun asti ei saatu. Alappas kysymään jokaiselta terolta piin desimaaleja sun muuta, nii saatais sullekki ne bannit TAAS.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimePe Toukokuu 24, 2013 8:52 am

Peruskoulun lukuaineet ovat lukuaineita, joita opetetaan peruskoulussa, eli tosiaankin, peruskoulussa ei opetata montaakaan piin desimaalia, enkä muista kuinka monta meillä opetettiin, mutta ei taatusti yli 5. Eikä esimerkiksi voi kysyä yhtäkään japanin kielistä lausetta, jos kyse on peruskoulun aineista. Toi olisi jo tyhmää.

Jos on tietovisa peruskoulun lukuainesta, CT:N täytyy olla varma opetetaanko tietyn kysymyksen vastaus peruskoulussa yleensäkään. Kaikki kouluthan ei kuitenkaan ole 100% samanlaisia.

Ei tästä sen enempää mun osalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimePe Toukokuu 24, 2013 9:54 am

Lainaus :
Peruskoulun lukuaineet ovat lukuaineita, joita opetetaan peruskoulussa, eli tosiaankin, peruskoulussa ei opetata montaakaan piin desimaalia, enkä muista kuinka monta meillä opetettiin, mutta ei taatusti yli 5. Eikä esimerkiksi voi kysyä yhtäkään japanin kielistä lausetta, jos kyse on peruskoulun aineista. Toi olisi jo tyhmää.

Jos on tietovisa peruskoulun lukuainesta, CT:N täytyy olla varma opetetaanko tietyn kysymyksen vastaus peruskoulussa yleensäkään. Kaikki kouluthan ei kuitenkaan ole 100% samanlaisia.

Ei tästä sen enempää mun osalta.

Ymmärrän teidän ajattelutavan, mutta se ei nyt valitettavasti mene täysin läpi. Voin selittää vähän tarkemmin.

Kun sanon, että tievosisassa on aiheena peruskoulun luku-aineet, rajaan aihemäärän tiettyihin aihepiireihin, muun muassa:

- Matematiikka
- Äidinkieli
- Ruotsi
- Historia
- Fysiikka, Kemia

jne.

Eli sen sijaan että kerron yksitellen sallitut aihepiirit, lyhennän ne sanomalla "peruskoulun luku-aineet". Eli aihepiirinä on aineet, joita käydään peruskoulussa. Mutta se, että minkälainen kysymys tulee ei määritellä missään vaiheessa. Ei siis missään vaiheessa mainita, että kysytään ainoastaan peruskoulussa esille tulleita kysymyksiä.
Tiedän että yleinen käsitys on se, että kysytään sitä mitä opittiin koulussa. Mutta koska tätä seikkaa ei erikseen mainita säännöissä, niin sillä ei ole mitään merkitystä.

Jos sen sijaan sanoisin, että aiheena on peruskoulun matematiikka, niin sitten en voisi kysyä lukiossa käytyjä teorioita. Tässä tapauksessa mainitsen vain, että peruskoulussa olevat luku-aineet ovat aihepiirinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimePe Toukokuu 24, 2013 10:12 am

Turhaan sitä muitten ja omaa päätänsä vaivata ja sekoittaa asiota, kun sanoo vaan, että aiheena on kouluaineet piste

MUTTA, tietysti jos aiheena ei ole suomalaisen peruskoulun lukuaineet, asia on erikseen. Peruskoulun lukuaineet ei määrittele, että mistä maasta on kyse? Suomesta? Ruotsista? Tietystihän voidaan olettaa, että nyt on kyse Suomen kouluista. Tähän voisi laittaa mitä tyhmempiä vertailuja...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimePe Toukokuu 24, 2013 4:51 pm

Lainaus :
peruskoulun luku-aineet

Lainaus :
peruskoulun matematiikka

Mä olen sitten vain erittäin tyhmä enkä tajua sun logiikkaa. Miten peruskoulun lukuaineet ja peruskoulun matematiikka eroaa toisistaan oppitasollisesti? Tuohon lukuaineiden tilalle voidaan juurikin sijoittaa se matikka, jolloin päästään jälkimäiseen lauseeseesi.

Aihepiirinä voit sanoa pelkästään lukuaineet, jos haluat kysymysten sisältävän kaiken lukuaineista. Jos liität lukuaineet-sanan eteen peruskoulun tai lukion, koskevat kysymykset liitteen mukaista oppitasoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Skilli




Viestien lukumäärä : 15
Join date : 28.02.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:00 am

Röökimummo heitti just 3 freekilliä ja muutenkaa ei osaa sääntöjä ni heitin sille ne permit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:13 am

Lainaus :
Röökimummo heitti just 3 freekilliä ja muutenkaa ei osaa sääntöjä ni heitin sille ne permit.

Hyvä yritys yrittää haudasta kaivaa hyväksyntää sun turhille permeille. Onneksi tän läpi näkee kaikki. Säälittävä viimeinen keino koittaa peittää omat virheet.


Viimeinen muokkaaja, Röökimummo pvm Ti Toukokuu 28, 2013 7:14 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
[N]awbie




Viestien lukumäärä : 18
Join date : 12.04.2013
Ikä : 28

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:14 am

Skilli kirjoitti:
Röökimummo heitti just 3 freekilliä ja muutenkaa ei osaa sääntöjä ni heitin sille ne permit.

Aa se on admin ja bännit sen? Ok, sounds good!
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:16 am

[N]awbie kirjoitti:
Skilli kirjoitti:
Röökimummo heitti just 3 freekilliä ja muutenkaa ei osaa sääntöjä ni heitin sille ne permit.

Aa se on admin ja bännit sen? Ok, sounds good!

Tapoin skillN:in näköetäisyydeltä sääntöjen mukaan, hänen mukaan freekill (mikä on aivan väärin). Mä oon selittämässä miks tää ei ollu freekill ja hän heittää heti permit. Valitan steamchatissa missä näkyy selvästi että tää jätkä ei ollenkaan tiedä mitä tekee. Nyt hän sit tulee foorumille ja löys tän langan ja koittaa sillä säälittävästi keksiä syyn joka vahventaa hänen bannit.

EDIT: https://imgur.com/a/id9p7#0 tossa koko keskustelu.

Lisään vielä että tämä on jo toinen kerta jolloin tää jätkä antaa minulle turhaan permit. En ymmärrä miten tää on koskaan saanu adminit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Skilli




Viestien lukumäärä : 15
Join date : 28.02.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:24 am

Röökimummo kirjoitti:


Tapoin skillN:in näköetäisyydeltä sääntöjen mukaan, hänen mukaan freekill (mikä on aivan väärin). Mä oon selittämässä miks tää ei ollu freekill ja hän heittää heti permit. Valitan steamchatissa missä näkyy selvästi että tää jätkä ei ollenkaan tiedä mitä tekee. Nyt hän sit tulee foorumille ja löys tän langan ja koittaa sillä säälittävästi keksiä syyn joka vahventaa hänen bannit.

EDIT: https://imgur.com/a/id9p7#0 tossa koko keskustelu.

Lisään vielä että tämä on jo toinen kerta jolloin tää jätkä antaa minulle turhaan permit. En ymmärrä miten tää on koskaan saanu adminit.

No aloitetaan vaikka sillä, että rundin alussa rupeat selittämään sääntöjä vaikka et ole warden, freekillaat 2 äijää ja vasta sitten huomaat että et ollut warden. Et tässäkään vaiheessa laita vielä killiä consoleen.

Ja tuosta näköetäisyys säännöstä. Siinä ei ole yhtään vitun järkeä tappaa viattomia. Esimerkiksi sand mapissa, kielletään katto ja sanotaan että näköetäisyydeltä saa tappaa; kaikki saa tappaa vapaasti koska katolta näkee kaikki. Juuri tämän takia viattomia ei saa tappaa. Olin aseeton ja en ollut rebel = freekill.

Anteeksi nyt vaan tuosta sun kuvastakin, väitätkö tosissasi tuossa olevan koko keskustelu? Kuvastakin näkee että siinä ei ole koko keskustelua.

[N]awbie kirjoitti:

Aa se on admin ja bännit sen? Ok, sounds good!

Ai, meinaatko että adminit saavat tehdä mitä huvittaa? Tottakai annan bännit kaikille pelaajille tasapuolisesti, admin tai ei.



Takaisin alkuun Siirry alas
[N]awbie




Viestien lukumäärä : 18
Join date : 12.04.2013
Ikä : 28

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:40 am

Skilli kirjoitti:
Röökimummo kirjoitti:


Tapoin skillN:in näköetäisyydeltä sääntöjen mukaan, hänen mukaan freekill (mikä on aivan väärin). Mä oon selittämässä miks tää ei ollu freekill ja hän heittää heti permit. Valitan steamchatissa missä näkyy selvästi että tää jätkä ei ollenkaan tiedä mitä tekee. Nyt hän sit tulee foorumille ja löys tän langan ja koittaa sillä säälittävästi keksiä syyn joka vahventaa hänen bannit.

EDIT: https://imgur.com/a/id9p7#0 tossa koko keskustelu.

Lisään vielä että tämä on jo toinen kerta jolloin tää jätkä antaa minulle turhaan permit. En ymmärrä miten tää on koskaan saanu adminit.

No aloitetaan vaikka sillä, että rundin alussa rupeat selittämään sääntöjä vaikka et ole warden, freekillaat 2 äijää ja vasta sitten huomaat että et ollut warden. Et tässäkään vaiheessa laita vielä killiä consoleen.

Ja tuosta näköetäisyys säännöstä. Siinä ei ole yhtään vitun järkeä tappaa viattomia. Esimerkiksi sand mapissa, kielletään katto ja sanotaan että näköetäisyydeltä saa tappaa; kaikki saa tappaa vapaasti koska katolta näkee kaikki. Juuri tämän takia viattomia ei saa tappaa. Olin aseeton ja en ollut rebel = freekill.

Anteeksi nyt vaan tuosta sun kuvastakin, väitätkö tosissasi tuossa olevan koko keskustelu? Kuvastakin näkee että siinä ei ole koko keskustelua.

[N]awbie kirjoitti:

Aa se on admin ja bännit sen? Ok, sounds good!

Ai, meinaatko että adminit saavat tehdä mitä huvittaa? Tottakai annan bännit kaikille pelaajille tasapuolisesti, admin tai ei.

Meinaan sitä, että annat permit toiselle adminille. Tolla logiikalla jos kuka tahansa admin freekillaa tai rikkoo sääntöi ni sille voi laittaa bännit samantien ja hupsista kohta servun kaikki adminit istuu banaanisaarella odottelemassa bannien loppumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ghinni




Viestien lukumäärä : 36
Join date : 30.03.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:41 am

Aika paskaa kielenkäyttöä toista adminia kohtaan.
Muuta en sano. Jätän tämän langan rauhaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:45 am

Lainaus :
No aloitetaan vaikka sillä, että rundin alussa rupeat selittämään sääntöjä vaikka et ole warden, freekillaat 2 äijää ja vasta sitten huomaat että et ollut warden. Et tässäkään vaiheessa laita vielä killiä consoleen.

Rundin alussa oli kaksi CT, ja paljon enemmän terroristejä. Kenellekkään ei jäänyt epäselväksi, että minä olin antamassa käskyjä. Kaikki toimi minun ohjeiteni mukaan, eikä mitään ongelmaa ollut. Yksi terroristi mainitsi, etten ollut ottanu wardenia. Se ei kuitenkaan haitannut rundin kulua, eikä tullut valituksia. Ja jos tämä olisi kuulunut ban syyhyn, sinun olisi pitänyt puuttua asiaan heti, eikä käyttää sitä huonona argumenttina jälkeenpäin kun huomaat että alkuperäinen ban syy on aivan älytön.

Lainaus :

Ja tuosta näköetäisyys säännöstä. Siinä ei ole yhtään vitun järkeä tappaa viattomia. Esimerkiksi sand mapissa, kielletään katto ja sanotaan että näköetäisyydeltä saa tappaa; kaikki saa tappaa vapaasti koska katolta näkee kaikki. Juuri tämän takia viattomia ei saa tappaa. Olin aseeton ja en ollut rebel = freekill.

Et pelaa tarpeeksi Jumlan jaililla näköjään tietääksesi sääntöjä. Servulla on hyväksytty tämä jo aikoja sitten. Voi sanoa että näköetäisyydeltä saa tappaa, kunhan CT pysyy kielletyllä alueella eikä campi muualla. Raja on kuitenkin vedetty siihen, että ei mielellään kielletä mikään avoin häkki ja anneta CT:iden tappaa sieltä.

Sama periaate on toiminut loistavasti muun muassa sand mapissa. Kielletään ainoastaan katto ja siihen johtava naru. Näköetäisyydeltä saa tappaa, mutta ei ei-aseellisia eikä ei-rebeleitä. Miksi? Koska alue on liian iso.

Tässä tapauksessa kyseessä oli uimahalli, johon johtaa kaksi käytävää. CT:illä on hyvin rajoitettu näköetäisyys muualle, eli näköetäisyydeltä saa tappaa myös aseettomat ja ei-rebelit. Tämä periaate on pitkään aikaan päivittäisessä käytössä, mutta koska et käy servulla melkein koskaan niin et näköjään ymmärrä tätä. Kaikki adminit ovat hyväksyneet tämän eikä tämä ole ollut ongelma.


Lainaus :
Anteeksi nyt vaan tuosta sun kuvastakin, väitätkö tosissasi tuossa olevan koko keskustelu? Kuvastakin näkee että siinä ei ole koko keskustelua.

Tuossa keskustelussa on koko keskustelu alusta loppuun. Sen näkee ajasta, jolloin viestit on lähetetty. Jätin myös edellisen viimeisen viestin uuden kuvan alkuun, jotta näkee ettei kyseessä ole väärennös. Ja keskustelu loppui juuri tuohon, missä se kuvassa näkyy. Lisätodiste siitä: https://i.imgur.com/KKNAYhg.png

Lainaus :
Ai, meinaatko että adminit saavat tehdä mitä huvittaa? Tottakai annan bännit kaikille pelaajille tasapuolisesti, admin tai ei.

Jos tämä on sinun käsitys tasapuolisesta ja reilusta bannista, niin säälin sinua.
Lainaus :

Aika paskaa kielenkäyttöä toista adminia kohtaan.
Muuta en sano. Jätän tämän langan rauhaan.

Menetin hermot, koska tämä on jo toinen kerta kun kyseinen admin antaa turhaan permit. En kohtele tämmösiä henkilöitä mitenkään eri lailla, admin tai ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Skilli




Viestien lukumäärä : 15
Join date : 28.02.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 8:00 am

[N]awbie kirjoitti:

Meinaan sitä, että annat permit toiselle adminille. Tolla logiikalla jos kuka tahansa admin freekillaa tai rikkoo sääntöi ni sille voi laittaa bännit samantien ja hupsista kohta servun kaikki adminit istuu banaanisaarella odottelemassa bannien loppumista.

Admin joka osaa asiansa, laittaa heti killin consoleen jos vahingossa freekill ja adminin ei kuuluisi rikkoa sääntöjä. Joten näin ei tule tapahtumaan.
Röökimummo väittää että on pelannut jaileissa 2009 lähtien että osaa kaikki säännöt ulkoa. Ei siltä oikein vaikuta.

Ghinni kirjoitti:

Aika paskaa kielenkäyttöä toista adminia kohtaan.
Muuta en sano. Jätän tämän langan rauhaan.
Tämäkin on totta, Röökimummon kielenkäyttö toisia pelaajia mukaanlukien adminejä kohtaan on loukkaavaa.


Röökimummo kirjoitti:
Rundin alussa oli kaksi CT, ja paljon enemmän terroristejä. Kenellekkään ei jäänyt epäselväksi, että minä olin antamassa käskyjä. Kaikki toimi minun ohjeiteni mukaan, eikä mitään ongelmaa ollut. Yksi terroristi mainitsi, etten ollut ottanu wardenia. Se ei kuitenkaan haitannut rundin kulua, eikä tullut valituksia. Ja jos tämä olisi kuulunut ban syyhyn, sinun olisi pitänyt puuttua asiaan heti, eikä käyttää sitä huonona argumenttina jälkeenpäin kun huomaat että alkuperäinen ban syy on aivan älytön.

Mainitsin asiasta, samoin kuin muut pelaajat. Vaikka servulla olisi yksi CT pitää warden silti ottaa.

Röökimummo kirjoitti:


Et pelaa tarpeeksi Jumlan jaililla näköjään tietääksesi sääntöjä. Servulla on hyväksytty tämä jo aikoja sitten. Voi sanoa että näköetäisyydeltä saa tappaa, kunhan CT pysyy kielletyllä alueella eikä campi muualla. Raja on kuitenkin vedetty siihen, että ei mielellään kielletä mikään avoin häkki ja anneta CT:iden tappaa sieltä.

Sama periaate on toiminut loistavasti muun muassa sand mapissa. Kielletään ainoastaan katto ja siihen johtava naru. Näköetäisyydeltä saa tappaa, mutta ei ei-aseellisia eikä ei-rebeleitä. Miksi? Koska alue on liian iso.

Tässä tapauksessa kyseessä oli uimahalli, johon johtaa kaksi käytävää. CT:illä on hyvin rajoitettu näköetäisyys muualle, eli näköetäisyydeltä saa tappaa myös aseettomat ja ei-rebelit. Tämä periaate on pitkään aikaan päivittäisessä käytössä, mutta koska et käy servulla melkein koskaan niin et näköjään ymmärrä tätä. Kaikki adminit ovat hyväksyneet tämän eikä tämä ole ollut ongelma.


Jos olisitte toimineet järkevästi, olisitte kieltäneet käytävät, ei viattomia saa tappaa (aseeton/ei rebel). Käyn servulla lähes päivittäin, en kuitenkaan samoihin aikoihin kun sinä.

Röökimummo kirjoitti:

Tuossa keskustelussa on koko keskustelu alusta loppuun. Sen näkee ajasta, jolloin viestit on lähetetty. Jätin myös edellisen viimeisen viestin uuden kuvan alkuun, jotta näkee ettei kyseessä ole väärennös. Ja keskustelu loppui juuri tuohon, missä se kuvassa näkyy. Lisätodiste siitä: https://i.imgur.com/KKNAYhg.png
https://imgur.com/a/id9p7#0 -> https://i.imgur.com/KKNAYhg.png

Tuosta ensimmäisestä kuvasta kyllä jatkuu ainakin sen yhden steam chat sivun verran keskustelua.

Röökimummo kirjoitti:

Menetin hermot, koska tämä on jo toinen kerta kun kyseinen admin antaa turhaan permit. En kohtele tämmösiä henkilöitä mitenkään eri lailla, admin tai ei.

Ensimmäiset permit oli vahingossa, nyt oli aivan asialliset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ghinni




Viestien lukumäärä : 36
Join date : 30.03.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 8:15 am

'' Vaikka servulla olisi yksi CT pitää warden silti ottaa. ''

Tätä lankaa vielä häiritsien, mutta supermaalla oli ainakin että jos on 1 ct, se on automaattisesti warden. Eli ei tarvi '' ottaa '' wardenia.


Jatkakaa..

Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 8:15 am

Lainaus :
Tämäkin on totta, Röökimummon kielenkäyttö toisia pelaajia mukaanlukien adminejä kohtaan on loukkaavaa.

Herkkää nähdä sinut niin loukkaantuneena näin jälkeenpäin.

Lainaus :
Admin joka osaa asiansa, laittaa heti killin consoleen jos vahingossa freekill ja adminin ei kuuluisi rikkoa sääntöjä. Joten näin ei tule tapahtumaan.
Röökimummo väittää että on pelannut jaileissa 2009 lähtien että osaa kaikki säännöt ulkoa. Ei siltä oikein vaikuta.

Ja näin teenkin. Sillän rundin alussa oli ainoastaan 2 CT, joista yksi puhui mikkiin, on turhaa pilkunviilausta valittaa siitä etten ollut warden. Jos olisi tullut asiallista valitusta, niin olisin pistänyt killin consoleen. Sinä yrität käyttää tätä jälkeenpäin syynä banniin, vaikka alun perin väitit ban syyksi uimahallissa sattuneen sääntöjen mukaisen tapon.

Lainaus :
Mainitsin asiasta, samoin kuin muut pelaajat. Vaikka servulla olisi yksi CT pitää warden silti ottaa.

Siitä mainittiin sen jälkeen kun tapoin, kyllä. Mutta ketään se ei tuntunut haittaavan, vaan peli jatkui normaalisti. Kaikki totteli käskyjä paitsi pari, jotka pyrki armoriin. Ymmärrän että vaikka tämä periaatteessa on freekill, niin asiaa pitää katsoa tilanteen mukaan. On asiatonta käyttää tätä jälkeenpäin syynä banniin, vaikka se ei aluksi syy ollut. Et myös mitenkään kommentoinut tätä pelissä, eikä pyydetty jälkeenpäin pistämään killiä consoleen.

Lainaus :
Jos olisitte toimineet järkevästi, olisitte kieltäneet käytävät, ei viattomia saa tappaa (aseeton/ei rebel). Käyn servulla lähes päivittäin, en kuitenkaan samoihin aikoihin kun sinä.

Et voi syyttää wardenia sinun virheestäsi. Tämä on aivan älytöntä. En sitäpaitsi ollut warden, joten en voinut tehdä näin.

Fakta on se, että warden sanoi että näköetäisyydeltä sai tappaa kaikki. Tulit näköetäisyydelle, ja tapoin sinut. Väitit että oli freekill, ja aloin korjaamaan ja selitin miksi ei ollut freekill. Et keskustellut asiasta yhtään, vaan pistit heti permanent bannit. Minua hämmästyttää se, että sinulla on admin oikeudet.

Lainaus :
Tuosta ensimmäisestä kuvasta kyllä jatkuu ainakin sen yhden steam chat sivun verran keskustelua.

Et näköjään osaa katsoa tarkemmin. Katso keskelle ylänurkkaan niin näkyy, että liitin enemmän kun yhden kappaleen keskustelua.

Lainaus :
'' Vaikka servulla olisi yksi CT pitää warden silti ottaa. ''

Tätä lankaa vielä häiritsien, mutta supermaalla oli ainakin että jos on 1 ct, se on automaattisesti warden. Eli ei tarvi '' ottaa '' wardenia.


Jatkakaa..

Oli vaikka kuinka monta terroristiä, yli kymmenen. CT:itä oli taas vain kaksi, joista ainoastaan minä puhuin mikkiin kertaakaan rundin aikana. Ei ollut missään vaiheessa epäselvää että minä käskytin. SkillN yrittää jälkeenpäin keksiä syyn ja pilkunviilaa tätä tapahtumaa, joka ei haitannut ketään muuta. Kyseinen rundi loppu hyvin nopeasti muutenkin.

Voin argumentaation vuoksi sanoa, että freekillasin kaksi henkilöä. Onko tämä syy antaa varoittamatta permanent bannit adminille? Annan muitten pelaajien miettiä tätä.
Takaisin alkuun Siirry alas
SolarPulse




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 12.04.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 7:39 pm

Lainaus :
Oli vaikka kuinka monta terroristiä, yli kymmenen. CT:itä oli taas vain kaksi, joista ainoastaan minä puhuin mikkiin kertaakaan rundin aikana. Ei ollut missään vaiheessa epäselvää että minä käskytin. SkillN yrittää jälkeenpäin keksiä syyn ja pilkunviilaa tätä tapahtumaa, joka ei haitannut ketään muuta. Kyseinen rundi loppu hyvin nopeasti muutenkin.

Mistä sie tuon terroristi kommentin tuohon lauseeseen taioit? Miksi? ja Mihin se vaikuttaa?

Okei, nyt asiaan
Lainaus :
29. Ainoastaan warden antaa säännöt ja käskee.
Tämä voi kuulostaa tutulta jos olette lukeneet säännöt. Miten se tähän liittyy voitte kysyä. No faktahan on kuten Röökimummo sanoi että paikalla oli kaksi CT:tä. Minun mielestäni tämmösessä tilanteessa just se !w pitäisi ottaa koska usein toiset CT:t huutelevat väliin feikki käskyjä. Ja kuten Röökimummo on tuosta itsekkin jo maininnut ja käyttänyt argumenttina että näköetäisyyssääntö pätee, niin hänen pitäisi myös tietää se että jokaisella rundilla otetaan se !w, ja että vain !w käskyttää, se on aika lailla myös servun adoptoima sääntö.


En nyt haluaisi kaataa paskaa kenenkään niskaan, mutta pari faktaa Röökimummon yleisestä käytöksestä.

Jos hän tekee Freekillin, vahingossa taikka tahallaan, hän hyväksi käyttää servun sääntöjen puutteita.
Lainaus :
8. Freekillistä kill consuleen.
Kaikki muut kyllä ymmärtävät säännön niinkuin se on tarkoitettu, eli heti kun mahdollista killi consoleen, jos ei ole mahdollista sillä roundilla niin pistää sitten seuraavan alussa.
Eli hän pistää vasta Roundin jälkeen/loppuun eli siihen aikaan jolloin hän spawnaa seuraavalle mutta silti kuolee edellisessä. Tosin hän on jo voinut lopettaa tämän käytännön mutta näin hänen tekevän näin pari päivää sitten.

Toisen huonon asian minkä olen huomannut on että Röökimummo suuttuu väittelyssä ihan liian nopeasti. Ja menee henkilökohtalaisuuksiin.
Lainaus :
18. Ei turhaa vittuilua.
Elikkäs hän rikkoo tätä sääntöä, jos ja kun hän suuttuu.
ja ehkä myös
Lainaus :
33. Ei mennä liian pitkälle toiselle vittuilemisessä.

Siinä on nyt kaikki pahat asiat jotka muistan.


Nytten käytän teidän aikaanne ja haluan mainita pari asiaa.

Röökimummo vetää serverin aika mustavalkoiseksi, tai ainakin mustavalkoisemmaksi kuin muut, eli mitä tällä tarkotan että joko hänestä pidetään tai ei.

Hänen !w roundinsa ovat aika monotoonisia, ei mitään uutta, ja silloinkun hän on CT, hän ottaa !w aika usein, ja kaikki roundit melkein samaa. Älkää käsittäkö väärin jotkut henkilöt voivat pitää hänen !w roundeistaan mutta henkilökohtaisesti näen ne tylsinä.

Jos olen oikein käsittänyt niin Röökimummo osti admin oikeudet.
Ja nyt voin osua arkaan kohtaan, mutta minusta tuntuu että hän osti ne vain sen takia koska hänellä on jonkin verran vihaajia kertynyt serverin peruspelaajista.
Elikkä tarkeentaakseni, hän osti ne "immuniteetin" takia. Mutta tämä voi olla vain päässäni.


Ja sitten vielä yksi asia.
Vaikka en ole Röökimummon "fani". Ja rehellisesti sanoen en pidä Röökimummosta, niin minä vain yritin kertoa faktat niin selkeästi kuin mahdollista.
Kaikki asiat ovat faktoja ennen tuota.
Lainaus :
Nytten käytän teidän aikaanne ja haluan mainita pari asiaa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 9:00 pm

Ihan OK:sti sanottu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeKe Toukokuu 29, 2013 12:40 am

Solarpulse, voin vastaa sinun viestin alkuun lyhyesti jos asiaa katsotaan kuten sanoit "mustavalkoisesti": Kyllä, ne kaksi tappoa olivat teoriassa freekillejä. En ole ikinä kieltänyt tätä. Mutta se, että kahta freekilliä käytettäisi syynä antaa adminille permanent bannit on aivan absurdia.
Ja mikä ottaa vielä enemmän päähän on se, että hänen alkuperäinen syy bannia oli aivan sääntöjen mukaisesti tehty tappo. SkillN mainitsi nämä kaksi freekilliä vasta jälkeenpäin.

Lainaus :
18. Ei turhaa vittuilua
Lainaus :

33. Ei mennä liian pitkälle toiselle vittuilemisessä.

Saaneen muistuttaa, etten vittuillut hänelle servulla yhtään. Enkä myöskään vittuillut hänelle ennen banneja. SkillN:in antamat permit ovat tässä suurin vittuilu ja loukkaus. Saadessani bannit olin kertomassa, että miksi kyseessä ei ollut freekill. Varoituksetta tulee sitten permit. Vaikka sinä et pidä minusta, et voi tosissasi sano etteikö tämä tilanne ole aivan naurettava.

Pistin vihapäissäni sitten chatissa tekstiä, ja hyvästä syystä. Tämä oli toinen kerta kun tämä admin antaa turhaan permit Kuka ei olisi vihainen? Ja lisäksi se, että admin bannaa toisen adminin ilman mitään hyvää syytä. Edellisissä keskusteluissa SkillN:in kanssa olen ollut tyyni, vaikka tulikin turhaan permit. Olen kiltti poika tiettyyn rajaan asti.

Lainaus :
Röökimummo vetää serverin aika mustavalkoiseksi, tai ainakin mustavalkoisemmaksi kuin muut, eli mitä tällä tarkotan että joko hänestä pidetään tai ei.

Tietyt pelaajat eivät pidä siitä että pidän aika kovaa kuria. Miksi teen tämän? Koska se on pelityyli joka on kehittynyt vuoden varrella, ja se toimii. Muiden CT:iden rundin päättyy usein perseilyyn. Tämä johtaa siihen, että jotkut eivät pidä minusta. Muistan, että sinä jankutit joskus jostain säännöstä, vaikka olit väärässä. Aavistan, että tämä loukkasi sinua etkä sen jälkeen pitänyt minusta. No, voi voi.
Lainaus :

Hänen !w roundinsa ovat aika monotoonisia, ei mitään uutta, ja silloinkun hän on CT, hän ottaa !w aika usein, ja kaikki roundit melkein samaa. Älkää käsittäkö väärin jotkut henkilöt voivat pitää hänen !w roundeistaan mutta henkilökohtaisesti näen ne tylsinä.

Mielipidekysymys. Olet vapaa tulla CT:lle ja pitämään itse rundeja jos niin ottaa päähän minun rundien pito. Voin huomauttaa, että tämä on ensimmäinen kerta kun kukaan valittaa rundieni monotoonisuudesta, eli annat hyvin väärän kuvan kun sanot että "jotkut henkilöt voivat pitää" rundeistani.

Annat minusta hyvin ristiriitaisen kuvan. On tehty äänestyksiä, joissa minut valittiin parhaaksi CT:ksi. En yritä tällä ylpeillä, mutta näyttää että sinä olet tässä erityistapaus.
Lainaus :

Jos olen oikein käsittänyt niin Röökimummo osti admin oikeudet.

Minulla ei olisi mitään ongelmaa myöntää tämän, jos näin olisi. Mutta ei, en ostanut admineita. Olen ollut admin nyt seitsemässä jailbreak serverissä, enkä ostanut admineita mihinkään niistä. Tarjouduin itseni adminiksi servulle, ja pääsin.

Se, että luulet ostaneeni adminit immuniteetin vuoksi on hieman loukkaavaa. Sanot myös että minulta on kertynyt vihaa peruspelaajilta. En koe asiaa täksi, sillä en ole saanut valitusta muuta kun Slugilta ja sinulta. Taidat elää omassa kuplassasi jos näin luulet.

Takaisin alkuun Siirry alas
SolarPulse




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 12.04.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeKe Toukokuu 29, 2013 2:22 am

Lainaus :
Muistan, että sinä jankutit joskus jostain säännöstä, vaikka olit väärässä. Aavistan, että tämä loukkasi sinua etkä sen jälkeen pitänyt minusta. No, voi voi.
Niin ja mitä siitä? Totuus on se että minä ainakin uskallan sanoa päin sinun naamaasi että en pidä siitä. Mutta en mene silti haukkumaan toisia ja henkilökohtalaisuuksiin, tämä on adminiltäkin aivan väärin, toki saavathan hekin suuttua. Mutta se tapaus silloin näen tämän vittuiluna, koska se on loukkaavaa. Ja en vieläkään hyväksy sitä että se ei olisi freekill, mutta katson sormieni välistä koska et osaa väitellä ilman menemättä henkilökohtalaisuuksiin ja en jaksa kuunnella vittuilua joka on "maskeerattu" väittelyksi. Joten silloin tiedän aina kun sinä olet CT:nä niin noudatan sinun versiotasi säännöistä.



Lainaus :

Minulla ei olisi mitään ongelmaa myöntää tämän, jos näin olisi. Mutta ei, en ostanut admineita. Olen ollut admin nyt seitsemässä jailbreak serverissä, enkä ostanut admineita mihinkään niistä. Tarjouduin itseni adminiksi servulle, ja pääsin.
Oletin tätä koska en ole nähnyt sinun admin hakemusta foorumeilla. Tämä että olet yhtäkkiä admin on vain itsessään epäilyttävää yhdistettynä tähän hakemukseen ja osan servusta mielipiteisiin sinusta.

Ja en voi mitään että luuloni loukkasivat sinua, mutta kuten sanoin jo aikasemmassa viestissä että olen aika varma että huomattava osa ei pidä sinusta niin hirveästi.


Lainaus :
Annat minusta hyvin ristiriitaisen kuvan. On tehty äänestyksiä, joissa minut valittiin parhaaksi CT:ksi. En yritä tällä ylpeillä, mutta näyttää että sinä olet tässä erityistapaus.
Kerroppa miten minä annan sinusta hyvin ristiriitaisen kuvan? Väität että minä antaisin sinusta ristiriitaisen kuvan, vaikka jos mitään niin ilmaisen että en pidä sinusta niin hirveästi, pystyn tulla toimeen kyllä melkein kenen tahansa kanssa. Miten ne äänestykset tähän liittyvät jos niitä kukaan kuuntelisi niin Ghinni, Maati ja SkillN olisivat parhaita adminejä. Ghinni ja SkillN olisivat ties mitä, jne jne. Servulla tehty äänestys osoittaa vain sillä hetkellä olevaa servun mielipidettä. Ja aina ihmiset eivät edes pakolla lue sitä ja saattavat heittää vain numeron joka on heille nopein painaa monelle se saattaa olla numero 1.



Lainaus :
Mielipidekysymys. Olet vapaa tulla CT:lle ja pitämään itse rundeja jos niin ottaa päähän minun rundien pito. Voin huomauttaa, että tämä on ensimmäinen kerta kun kukaan valittaa rundieni monotoonisuudesta, eli annat hyvin väärän kuvan kun sanot että "jotkut henkilöt voivat pitää" rundeistani.
Tämähän voi johtua siitä koska ei koskaan saa puhua mikkiin sinun rundeillasi.
Ja tiedän että olen vapaa tulla CT:lle, muttakun oma ongelmani on että en osaa pitää tuommoista ryhmää kasassa. kyllä arvostan että pidät runeja jotka ei muutu perseilyks mutta esim se että sormi lipeää näppäimeltä ja menee takas kyykkyyn. Ja sinä tapat siitä joka kerta, tämä ei ole sääntöjen rikkomista mutta oletko ajatellut että ottaisit pikkuisen "rennommin". Ja joskus voisit myös pitää varoituskuria koska uskon että pystyisit siihen. Muuten mitä olen sinun rundeillasi ollut niin se on aina freeday tai natsi. Mikset pitäisi esim piilosta, zombi freeday tai jotain muuta mielenkiintoista. Hyvä esimerkki hyvästä wardenista on Kyykkis, hän pitää aina hyviä rundeja jotka ei muutu perseilyksi ja ovat mielenkiintoisia.



Lainaus :

Saaneen muistuttaa, etten vittuillut hänelle servulla yhtään. Enkä myöskään vittuillut hänelle ennen banneja. SkillN:in antamat permit ovat tässä suurin vittuilu ja loukkaus. Saadessani bannit olin kertomassa, että miksi kyseessä ei ollut freekill. Varoituksetta tulee sitten permit. Vaikka sinä et pidä minusta, et voi tosissasi sano etteikö tämä tilanne ole aivan naurettava.
En sanonutkaan että vittuilit. Mutta minulle olet kerran jo vittuillut kun tuli kiistaa. Mutta asenteesi yleensäkkin vaikuttaa hyvin vahvasti siltä että menet heti henkilökohtalaisuuksiin joka on ihan turhaa. Kyllä nyt sinun pitäisi ymmärtää että et voi mennä henkilökohtalaisuuksiin joka kerta kun tulee jotain kiistaa. Jos joku yleensä valittaa servulla säännöistä niin adminit ovat vain heittäneet "mene murolle".

Permi bannit? ehkä hitusen ylireagointia, naurettavin on se että admin bannaa toisen adminin. Mutta niinkuin myönsit että ne kaksi tappoa freekillejä niin mikset, edes pyytänyt anteeksi ja pahoitellut asiaa? Normaalisti olisit kyllä voinut killin consolee heittää mutta toinen CT joka oli paikalla ei muistaakseni ollut oikein "warden kelpoinen".



Ja anteeksi että nyt toistan itseäni mutta saisinko sinulta kommenttia tähän

Lainaus :
Jos hän tekee Freekillin, vahingossa taikka tahallaan, hän hyväksi käyttää servun sääntöjen puutteita.
Lainaus:
8. Freekillistä kill consuleen.

Kaikki muut kyllä ymmärtävät säännön niinkuin se on tarkoitettu, eli heti kun mahdollista killi consoleen, jos ei ole mahdollista sillä roundilla niin pistää sitten seuraavan alussa.
Eli hän pistää vasta Roundin jälkeen/loppuun eli siihen aikaan jolloin hän spawnaa seuraavalle mutta silti kuolee edellisessä. Tosin hän on jo voinut lopettaa tämän käytännön mutta näin hänen tekevän näin pari päivää sitten.

Haluaisin tietää oletko jo lopettanut tämän vai oliko tuo pari päivää sitten tapahtunut vain erikoistapaus?


Ja tiedän miltä tuntuu saada vahingossa bannit, itsekkin olin bannattynä ilman syytä muutaman päivän. Silloin ainut admin joka oli paikalla oli Tomzaa, ja lähdin melkein heti yhden freekillerin jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeKe Toukokuu 29, 2013 3:51 am

Lainaus :
Niin ja mitä siitä? Totuus on se että minä ainakin uskallan sanoa päin sinun naamaasi että en pidä siitä.

Tapu tapu. Sinä "uskallat" sanoa internetfoorumilla ettet pidä toisesta tuntemattomasta pelaajasta "päin naamaa".

Lainaus :
Mutta en mene silti haukkumaan toisia ja henkilökohtalaisuuksiin, tämä on adminiltäkin aivan väärin, toki saavathan hekin suuttua.

En ollut admin silloin kun väittelin kanssasi. Ja ihan oikeasti, jos ottaa noin paljon päähän jostain ohimenneestä väittelystä päiviä sitten niin voit saman tien pistää koneen kiinni ja pelata pomppupalloa pikkulasten kanssa. Enkä edes mitenkään muista että olisin hyökännyt sinua mitenkään erityisen henkilökohtaisesti. Tämä on mielestäni ylireagointia sinun suunnaltasi. Alanko minä itkemään joka kerta kun joku väittelee kanssani servulla? En. Kasva aikuiseksi hyvä mies.

Lainaus :
Ja en vieläkään hyväksy sitä että se ei olisi freekill, mutta katson sormieni välistä koska et osaa väitellä ilman menemättä henkilökohtalaisuuksiin ja en jaksa kuunnella vittuilua joka on "maskeerattu" väittelyksi.

Minua ei kauheasti kiinnosta sinun mielipiteet kun on säännöistä kyse. Selitin miksi ei ollut freekill ja menit hiljaiseksi. Tämä on taas sitä jälkeenpäin keksittyä tarinointia, jota vihaan. Jos sinun mielestäsi se, että kerron miksi sääntöjen mukaan kyseessä ei ollut freekillaus on vittuilua niin olkoon näin.
Lainaus :

Miten ne äänestykset tähän liittyvät jos niitä kukaan kuuntelisi niin Ghinni, Maati ja SkillN olisivat parhaita adminejä. Ghinni ja SkillN olisivat ties mitä, jne jne. Servulla tehty äänestys osoittaa vain sillä hetkellä olevaa servun mielipidettä. Ja aina ihmiset eivät edes pakolla lue sitä ja saattavat heittää vain numeron joka on heille nopein painaa monelle se saattaa olla numero 1.

En puhunut parhaista admineista, vaan parhasta CT:stä. Kyselyn aikaan en ollut edes admin. Servu oli täynnä kyselyn aikana, ja olin vaihtoehto numero 5, eli ei suinkaan painettu sokeesti ykköstä.

Lainaus :

Kerroppa miten minä annan sinusta hyvin ristiriitaisen kuvan?

- Monotooneja rundeja
Pitää paikkansa rundin alussa, kun käsken miten selleissä pysytään jne. Mutta keksin aina erilaisia aktiviteettejä joka rundille)
- Osto admin (selvennetty jo)
- Annat sellaisen kuvan, että olen pelaaja joka maksaa rahaa jotta saisin jonkinlaisen immuniteetin muiden ylitse.
- Jos viestiäsi tulkitaan niin luulisi että olen hyvin ristiriitainen henkilö jolla on runsaasti vihaajia. Tähän saakka olet yksi ainoista pelaajista, joka on valittanut.
- Odotan rundin loppuun jos olen freekillannut ja vasta sillon kill consoleen

Puhuin siitä ettei kukaan ole valittanu mikkiin. Sinä siihen:
Lainaus :
Tämähän voi johtua siitä koska ei koskaan saa puhua mikkiin sinun rundeillasi.
En kiellä mikkiin puhumisen joka rundin aikana. Ja tuo ei ole mikään syy, sillä chattiin voi aivan vapaasti valittaa ja ehdottaa.

Ymmärrän ja arvostan mielipiteitäsi rundeistani. Minun pitää mainita se seikka, että yleensä kun menen CT:lle niin se on siksi, ettei CT:t ole osanneet pitää kuria. Menen siis normaalisti teroille, mutta välillä menen ns. "korjaamaan" tilannetta. Pidän silloin tiukkaa kuria, sillä yleensä liian lipo ote johtaa lyhyihin rundeihin. Ja tottakai minä tapan väärinoliat, olisi erityiskohtelua ei tappaa.

Piilosta en pidä siksi, että rundit ovat yleensä hyvin lyhyitä eivätkä melkein koskaan saateta loppuun. Ne päättyy melkein aina siihen, että terot hakee aseet ja odottaa että CT:t pääsee ulos ja tappaa ne. En pitänyt "piilosta" konseptista sillon kun niitä alettiin pitämään enkä välitä niistä erityisesti nytkään.

Zombie freedayssa sama juttu. Jos adminia ei ole paikalla, niin joku aina hakee aseen ja tappaa CT:n.

"Muuta mielenkiintoista" pidän kyllä, mutta en usko että olet pelannut samaan aikaan kanssani tarpeeksi että olisit kokenut tämän. Voi olla, että olet kokenut turhan monta tiukkaa natsikurirundia. Ja rundien aktiviteetit riippuvat myös itse mapista.

Lainaus :
Kyllä nyt sinun pitäisi ymmärtää että et voi mennä henkilökohtalaisuuksiin joka kerta kun tulee jotain kiistaa. Jos joku yleensä valittaa servulla säännöistä niin adminit ovat vain heittäneet "mene murolle".

Et ole pelannut kanssani tarpeeksi, että voit tehdä tällaisen yleistyksen. Jos joku valittaa freekillistä, kerron miksi/miksi ei ollut freekill. Jos joku vittuilee, niin saatan hyvin vittuilla takaisin. En rupea haukkumaan pelaajia henkilökohtaisesti tyhjästä, en tajua mistä olet tämmöisen kuvan saanut. En ole myöskään ikinä puhunut Muro servusta pahaa jumlan jailbreakilla.
Ja muista, että sain samana päivänä adminit kun SkillN banni minut. En siis ole ollut admin aiemmin, ja tottakai asenteeni muuttuu asiallisemmaksi ja harkitsevaisemmaksi kun olen admin.

Jos hän tekee Freekillin, vahingossa taikka tahallaan, hän hyväksi käyttää servun sääntöjen puutteita.
Lainaus:
8. Freekillistä kill consuleen.
Lainaus :

Kaikki muut kyllä ymmärtävät säännön niinkuin se on tarkoitettu, eli heti kun mahdollista killi consoleen, jos ei ole mahdollista sillä roundilla niin pistää sitten seuraavan alussa.
Eli hän pistää vasta Roundin jälkeen/loppuun eli siihen aikaan jolloin hän spawnaa seuraavalle mutta silti kuolee edellisessä. Tosin hän on jo voinut lopettaa tämän käytännön mutta näin hänen tekevän näin pari päivää sitten.

En vastannut tähän koska olen mielestäni tehnyt niin jo aiemmin. Kuten sanoin, olen myöntänyt että ne kaksi tappoa kun en ollut warden olivat teoriassa freekillejä. En kuitenkaan pidä siitä, että yleistät toimintaani yhden tapahtuman siiven alle.

Tiedän tottakai, ettei odoteta rundin loppuun ja laitetaan sitten vasta killiä consoleen. En teekkään niin, ja siksi minua hämmästyttää miksi ylipäätänsä väität niin.
Jos olen tehnyt freekillin, niin pyrin aina asiallisesti suorittamaan menossa olevan tehtävän loppuun. Teen tämän siksi, ettei rundi menisi heti pilalle ja terroristit alkaisivat rebellaamaan. Mutta se, että odottaisin rundin loppuun saakka on aivan perusteeton syytös. Minua ärsyttää itsekkin tämä pilkunviilaus, ja valitan aina jos CT tekee niin. Ihmetyttää että miten olet saanut tämän kuvan minusta,
Takaisin alkuun Siirry alas
SolarPulse




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 12.04.2013

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeKe Toukokuu 29, 2013 4:43 am

Lainaus :
Zombie freedayssa sama juttu. Jos adminia ei ole paikalla, niin joku aina hakee aseen ja tappaa CT:n.
Etkös sinä ole admin?


Lainaus :
Tapu tapu. Sinä "uskallat" sanoa internetfoorumilla ettet pidä toisesta tuntemattomasta pelaajasta "päin naamaa".
Eikös tämä ole sitä vittuilua, tai no jos pitää pilkkua nussia niin piilovittuilua.


Lainaus :
En ollut admin silloin kun väittelin kanssasi. Ja ihan oikeasti, jos ottaa noin paljon päähän jostain ohimenneestä väittelystä päiviä sitten niin voit saman tien pistää koneen kiinni ja pelata pomppupalloa pikkulasten kanssa. Enkä edes mitenkään muista että olisin hyökännyt sinua mitenkään erityisen henkilökohtaisesti. Tämä on mielestäni ylireagointia sinun suunnaltasi. Alanko minä itkemään joka kerta kun joku väittelee kanssani servulla? En. Kasva aikuiseksi hyvä mies.
Tämäkin menee samaan piilovittuilun genreen, Niin et ollut admin, mutta etkös ole ollut admin aikasemmin olikose nyt 7 serverillä? Ei sitä asennetta tartte aina kantaa mutta siinä ei ihan oikeasti mennyt vissiinkään kuin 20 sekunttia niin heti olit haukkumassa. Mutta vittuakos siitä enää riitelemään niinkuin sanoin katsoin tämän sormien välistä enkä jaksa siitä nyt alkaa väittelemään.


Lainaus :

- Monotooneja rundeja
Pitää paikkansa rundin alussa, kun käsken miten selleissä pysytään jne. Mutta keksin aina erilaisia aktiviteettejä joka rundille)
- Osto admin (selvennetty jo)
- Annat sellaisen kuvan, että olen pelaaja joka maksaa rahaa jotta saisin jonkinlaisen immuniteetin muiden ylitse.
- Jos viestiäsi tulkitaan niin luulisi että olen hyvin ristiriitainen henkilö jolla on runsaasti vihaajia. Tähän saakka olet yksi ainoista pelaajista, joka on valittanut.
- Odotan rundin loppuun jos olen freekillannut ja vasta sillon kill consoleen
Sinä et taida ymmärtää mitä itse sanoit. Sinä sanoit että annan ristiriitaisen kuvan, eli minun olisi pitänyt sanoa samassa viestissä että olet hyvin surkea ja hyvin hyvä jossakin asiassa. Nytten sekotat minun mielipiteeni ja omat mielipiteesi keskenään. Ja en sano että sinulla vihaajia on mutta en nyt menisi sanomaan että sinusta pidetäänkään. Olen yhden rundin nähnyt missä myönsit freekillin mutta heitit vasta loppussa freekillin consoleen. Sen takia halusin tietää onko tämä sinun sanojesi mukaan tapasi vai ei.


Lainaus :
... en tajua mistä olet tämmöisen kuvan saanut.
Sitä kutsutaan ensi vaikutelmaksi.


Lainaus :
Minua ei kauheasti kiinnosta sinun mielipiteet kun on säännöistä kyse. Selitin miksi ei ollut freekill ja menit hiljaiseksi. Tämä on taas sitä jälkeenpäin keksittyä tarinointia, jota vihaan. Jos sinun mielestäsi se, että kerron miksi sääntöjen mukaan kyseessä ei ollut freekillaus on vittuilua niin olkoon näin.
Ei se että selität, mutta sittenkun yrität jatkaa rundia ja minä yritän jatkaa väittelyä niin olikoha se "Autisti" miksikä kutsuit minua. Niin tämähän ei ole vittuilua vai?
Eli minäkin voin aina servulla huudella sinua Autistiksi ja sinä et siitä koskaan tule suuttumaan tai katsomaan sitä vittuiluna?


Lainaus :
Jos olen tehnyt freekillin, niin pyrin aina asiallisesti suorittamaan menossa olevan tehtävän loppuun. Teen tämän siksi, ettei rundi menisi heti pilalle ja terroristit alkaisivat rebellaamaan.
Tämän ymmärrän ja se on oikea tapa tehdä se, mutta halusin sinulta selvennyksen koska olen kerran nähnyt että killaat itsesi vasta rundin lopussa.


Lainaus :
"Muuta mielenkiintoista" pidän kyllä, mutta en usko että olet pelannut samaan aikaan kanssani tarpeeksi että olisit kokenut tämän. Voi olla, että olet kokenut turhan monta tiukkaa natsikurirundia. Ja rundien aktiviteetit riippuvat myös itse mapista.
Tämä on mahdollista mutta sen takia sanoinkin että ne ovat minun mielipiteitäni. En mennyt väittämään että ne ovat faktoja. Ja jos olet niin ymmärtäny pahoittelen, että en ole saanut viestiäni tarpeeksi selvästi ilmaistua.


Lainaus :
En puhunut parhaista admineista, vaan parhasta CT:stä. Kyselyn aikaan en ollut edes admin. Servu oli täynnä kyselyn aikana, ja olin vaihtoehto numero 5, eli ei suinkaan painettu sokeesti ykköstä.
En sitä väittänytkään, ilmaisin vain mielipiteeni äänestyksen käyttöön argumentissasi.


Lainaus :
Ja muista, että sain samana päivänä adminit kun SkillN banni minut. En siis ole ollut admin aiemmin, ja tottakai asenteeni muuttuu asiallisemmaksi ja harkitsevaisemmaksi kun olen admin.
Minulla ei ollut mitään tietoa milloin olet adminit saanut, kun kerran en ole edes hakemusta nähnyt.


Lainaus :
... sillä chattiin voi aivan vapaasti valittaa ja ehdottaa.
Siis kyllä voi yleensä, Mutta , en nyt tarkoita pelkästään sinua, yleensä on myös kyykky pakko jonka takia kukaan ei voi kirjoittaa.


Jos vielä voisit vastata yhteen kysymykseen niin olisin melkolailla tyytyväinen. Muistaakseni et mitenkään pahoitellut niitä paria freekilliä vaan ignorasit ja jatkoit rundia, miksi? Jos pahoittelit niin, anteeksi, tai sitten vaan mennä multa ohi.(Siis siltä päivältä kun SkillN bannas sut)


Ja myönnettäköön että joka väittelyssä alkaa loppuun päin maistua piilovittuilu. Aika varmaan sinullekkin joistakin osista tässä viestissä tulee piilovittuilun maku suuhun. Joten voitaisiinko nyt mennä eteenpäin, Faktani ja Tietoni ovat jo ilmaistu monta kertaa ja itsekkin olet ilmaissut pari uutta asiaa. Halusin vain tuoda tietoni esiin että kuka tahansa tässä nyt on virheessä (jos kukaan) niin "tuomio" voidaan antaa mahdollisimman oikeuden mukaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimePe Toukokuu 31, 2013 11:30 am

Solarpulse kirjoitti:
Jos hän tekee Freekillin, vahingossa taikka tahallaan, hän hyväksi käyttää servun sääntöjen puutteita.

Komppaan. Tänään noin klo. 21:45 Röökimummo puhui wardenin päälle ja käski kaikki terot menemään erästä seinää vasten. Lähes kaikki terot olettivat wardenin puhuvan, joten kaikki muut paitsi 1 tai 2 teroa menivät röökimummon määräämälle seinälle. Sitten Röökimummo lahtasi kaikki muut noin 8 teroa.

Kun laitoin motd:sta säännön 29., Ainoastaan warden antaa säännöt ja käskee, chattiin, Röökimummo sanoi, että sääntö tarkoittaa sitä, että ainoastaan wardenia pitää totella. Mielestäni sääntö tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, mitä siinä lukeekin eli ainoastaan warden saa antaa sääntöjä. Tähän hän ylimielisesti tokaisi, että laita taas valitus foorumille, jonka nyt teinkin.

Solarpulse kirjoitti:
minä yritän jatkaa väittelyä niin olikoha se "Autisti" miksikä kutsuit minua
Kummasti aina haukutaan autistiksi, jos haluaa, että sääntöjä noudatetaan. Samaksi minuakin haukuttiin.

Yleensäkin mielestäni Röökimummolla on ihan omat serverin säännöt, kuten Solarpulse sanoikin.

Solarpulse kirjoitti:
Joten silloin tiedän aina kun sinä olet CT:nä niin noudatan sinun versiotasi säännöistä.


Röökimummo kirjoitti:
Voin huomauttaa, että tämä on ensimmäinen kerta kun kukaan valittaa rundieni monotoonisuudesta

Voisin minäkin nyt sanoa, että minunkin mielestäni pitämäsi rundit ovat erittäin tylsiä. Ollessasi teroilla ei ole mitään ongelmaa.

Röökimummo kirjoitti:
En koe asiaa täksi, sillä en ole saanut valitusta muuta kun Slugilta ja sinulta.

Ainoat foorumiin asti vaivautuneet valitukset ovat tulleet minulta, Solarpulselta ja SkillN:ltä. Tiedän monia, jotka eivät pidä toiminnastasi, esimerkkinä Metti8. En laita muiden henkilöiden nimiä, koska en tiedä haluavatko he sitä.

EDIT: Ai niin, sinuthan votebannattiin sillon kun et vielä ollut admin. Varmaankin votebannaajat lasketaan heihin, jotka eivät pidä toiminnastasi. Serveri oli votebannauksen aikaan melkein täysi.

Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitimeKe Kesä 05, 2013 8:30 am

Olen yhtä aiheen otsikon kanssa. Tosin, permanent ban olisi tarpeen vain, jos hän rikkoo tahallisesti sääntöjä adminien menettämisen jälkeen Smile

Edit: Toistaiseksi vastustan adminien pois ottoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Sponsored content





Permanent Ban Röökimummolle Empty
ViestiAihe: Vs: Permanent Ban Röökimummolle   Permanent Ban Röökimummolle Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Permanent Ban Röökimummolle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Valitukset & Ongelmat-
Siirry: