TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ghinniltä jatkuvasti abusea

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Slug7

Slug7


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 18.05.2013
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo

Ghinniltä jatkuvasti abusea Empty
ViestiAihe: Ghinniltä jatkuvasti abusea   Ghinniltä jatkuvasti abusea Icon_minitimeLa Toukokuu 25, 2013 10:17 am

Hei! Tänään klo 21.00 Ghinni antoi 1000min bännit siitä, että vaihdoin nimekseni Slug(vinku ghintiaani).
Bannien syy: Huono huumori

Tätä aikaisemmin Ghinni antoi Supersonicille kickiä, koska Supersonic sanoi Hyi FLOran innostamana, että Ghinni on läski. Kickien syy: Shut up gay

Ghinni on myös bannannut vipin, Hyi FLOran, 10 minuutiksi kuulemma uhoamisesta, kun vipillä oli riitaa muutaman idioottimaisen pelaajan kanssa, jotka vinkuivat hänelle esim. mikin huonosta laadusta ja runien pitämisen osaamattomuudesta syyttä. Jostain syystä admin meni näiden kahden pelaajan puolelle, josta sitten seurasi kaikenlaista.

Ghinnillä ei ole mitään kontrollia adminina ollessaan. Ghinni kuuluu samaan luokkaan tomzan kanssa. Adminit pois Ghinniltä ja tilalle vastuuntuntoisia admineita, joita löytyy iso läjä adminhakemuksien puolelta. Jos admin ei kestä pientä, harmitonta naljailua, jolla ei todellakaan ole tarkoitus loukata ketään, niin on kyllä henkisesti aika pieni lapsi ja joutaa normaalien pelaajien joukkoon.

EDIT: Kaikenlisäksi Ghinni ylimielisesti tokaisi bännien jälkeen, että olisi voinut antaa 100000 tuntia. Hyi FLOralle kin uhosi samaa, että olisi voinut antaa perma bannit.

EDIT: Lisään vielä sen, että Ghinni respawnaa itsensä jatkuvasti ja usein turhaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ghinni




Viestien lukumäärä : 36
Join date : 30.03.2013

Ghinniltä jatkuvasti abusea Empty
ViestiAihe: Vs: Ghinniltä jatkuvasti abusea   Ghinniltä jatkuvasti abusea Icon_minitimeLa Toukokuu 25, 2013 12:18 pm

Jaa pääsee taas kirjottelemaan pitkästä aikaa.

Ensinnäkin, bannin sinut syystä. En jaksa sinun '' huonoa '' huumoriasi. Rajansa kaikella, olen tarpeeksi katsonut sitä, etkö voisi vain lopettaa hyvän sään aikana.

Toiseksi, floralle annoin bannia syystä. Hän uhosi serverillä ja huusi muille ja muutenkin micspammasi. Annoin hänelle vain 10 minuutin bannit koska hänelläkin on kumminkin valtaa. Toiseksi, en tietääkseni sanonut että olisin voinut antaa hänelle 1000000 (blaa blaa) bannia?

Kolmanneksi, en respawnaa itseäni turhasta. Sillä jos joku freekillataan, slayaan freekillaajan ja respawnaan freekillatun. Mm itseni tai kaikki muut jotka freekillataan. Anna minulle jokin esimerkki siitä että olen respawnannut turhasta?

Ja nyt tulee mieleen, että rupeat '' vittuilemaan '' minulle koska haluat minulta admin oikeudet pois. Koska olet ehkä '' mustasukkainen ''. En voi tietää.

Ainiin, se superin kick. Sekin oli syystä. Olemme mielestäni hyvissä väleissä Supersonicin kanssa ja olen saanut tarpeekseni sen '' läski '' huuteluista. Tiedän, olisin voinut laittaa hieman sopivammin kickin syyn. Pahoitteluni tästä.

Jaaa... Selittäisitkö toki miten minulla ei ole mitään kontrollia admin oikeuksissani?
Mukana täytyy aina olla huumoria mutta sekin rajoissansa.

Arvostan sinun valitustasi sillä se on hyvin selkeästi kirjoitettu. +1.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ghinniltä jatkuvasti abusea
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Valitukset & Ongelmat-
Siirry: