VIP hakemus T. SeBU
-----------------------------------------------
1.Moi , mun nimi on SeBU eli Sebastian ja asun Järvenpäässä -
2.Olen pelaillut tasan viikon Jumlan jail servulla taikka jos ei haittaa kuinka kauan on pelannut ( toivottavasti se ei ole niin vakava asia ) ja noin 12 tuntia päivässä taikka enemmän tai vähemmän ( koska kesäloma ) ja varmasti arkena paljon vähemmän (eli olen aika aktiivinen) ja vähän aikaa sitten olin koko yön siellä ( jos ketään kiinnostaa ) ja on aina ollut kivaa paitsi jos ei vip tai admin ollut paikalla kun free killaaja tai joku muu tulee pilaamaan kaiken ja jos saisin vipin olisin estämässä tälläisia asioita tapahtumasta .
3. Olen syntynyt 29.9.1998 eli siis syyskuussa täytän 15 ja en ole mikään helari , mutta en kuulosta silti kauhean vanhalta .
4.En oo ennen saanut bännejä tai mutea tänne jail servulle taikka ikinä tehny massoja tai edes saanut banneja (yhet kickit sain kun ekana päivänä liityin tähän servuun sillä menin ct:eille vaikka ct:eitä oli liikaa ) ( ja minulla ei ole vacceja sillä inhoan hakkereita ja hakkien käyttämistä sillä se pelaa ilon )
5. Olen ollut SubZone minigame servulla admin ja sitä ennen yhellä brittiläisellä minigame servulla admin ( se oli joku '' cup '' niminen brittiläis servu ) ja näistä molemmista on ainakin yli vuosi aikaa . Ja tiädän suurimman osan commandeista JA en käyttäisi oikeuksiani väärin .
6. Tiädän säännöt ja olen lukenut ne monta kertaa ja jos joku ei ole lukenut ja kysyy mistä ne voi lukea kirjoitan vain , että '' kirjoita chattiin *.motd * ilman pistettä taikka mitään väliä tai merkkiä niin siihen tulee näkyviin jumlan säännöt osake kun rullaa vähän alas päin'' tai sitten vain sanon mikkiin kirjoita ''motd'' .
7.Yritän olla avulias ja olenkin aina kun mahdollista .
8. Olen pelaillut Css vain 612 tuntia sillä en pelaa sitä aina , koska omistan paljon pelejä jota sillon tällöin pelailen .
-----------------------------------------------
Muuta : Minulla on pieni '' s '' vika Ja menen tänään ( Launtaina eli 15.6.2013 Vaasaan ja tulen tiistaina - keskiviikkona takaisin) Ja minulla on mikki ja puhun siihen paljon ja sanon tyypeille jos ne on tehnyt jotain väärin ja mitä ne voisivat tehdä asialle .
Ja jos puuttuu tästä hakemuksesta jotain niin sano vaan niin korjaan ja siis jos on niin olen pahoillani .
Steam id:
STEAM_0:0:26426985
Parhaita pelihetkiä toivottaa SeBU