TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 VIP hakemus SeBU

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
SeBU




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 14.06.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Järvenpää

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimePe Kesä 14, 2013 5:29 pm

VIP hakemus T. SeBU
-----------------------------------------------
1.Moi , mun nimi on SeBU eli Sebastian ja asun Järvenpäässä - 
2.Olen pelaillut tasan viikon Jumlan jail servulla taikka jos ei haittaa kuinka kauan on pelannut ( toivottavasti se ei ole niin vakava asia ) ja noin 12 tuntia päivässä taikka enemmän tai vähemmän ( koska kesäloma ) ja varmasti arkena paljon vähemmän (eli olen aika aktiivinen) ja  vähän aikaa sitten olin koko yön siellä ( jos ketään kiinnostaa ) ja on aina ollut kivaa paitsi jos ei vip tai admin ollut paikalla kun free killaaja tai joku muu tulee pilaamaan kaiken ja jos saisin vipin olisin estämässä tälläisia asioita tapahtumasta .
3. Olen syntynyt 29.9.1998 eli siis syyskuussa täytän 15 ja en ole mikään helari , mutta en kuulosta silti kauhean vanhalta . 
4.En oo ennen saanut bännejä tai mutea tänne jail servulle taikka ikinä tehny massoja tai edes saanut banneja (yhet kickit sain kun ekana päivänä liityin tähän servuun sillä menin ct:eille vaikka ct:eitä oli liikaa ) ( ja minulla ei ole vacceja sillä inhoan hakkereita ja hakkien käyttämistä sillä se pelaa ilon )
5. Olen ollut SubZone minigame servulla admin ja sitä ennen yhellä brittiläisellä minigame servulla admin ( se oli joku '' cup '' niminen brittiläis servu ) ja näistä molemmista on ainakin yli vuosi aikaa . Ja tiädän suurimman osan commandeista JA en käyttäisi oikeuksiani väärin .
6. Tiädän säännöt ja olen lukenut ne monta kertaa ja jos joku ei ole lukenut ja kysyy mistä ne voi lukea kirjoitan vain , että '' kirjoita chattiin *.motd * ilman pistettä taikka mitään väliä tai merkkiä niin siihen tulee näkyviin jumlan säännöt osake kun rullaa vähän alas päin'' tai sitten vain sanon mikkiin kirjoita ''motd'' .
7.Yritän olla avulias ja olenkin aina kun mahdollista .
8. Olen pelaillut Css vain 612 tuntia sillä en pelaa sitä aina , koska omistan paljon pelejä jota sillon tällöin pelailen .
-----------------------------------------------
Muuta : Minulla on pieni '' s '' vika Ja menen tänään ( Launtaina eli 15.6.2013 Vaasaan ja tulen tiistaina - keskiviikkona takaisin) Ja minulla on mikki ja puhun siihen paljon ja sanon tyypeille jos ne on tehnyt jotain väärin ja mitä ne voisivat tehdä asialle .

Ja jos puuttuu tästä hakemuksesta jotain niin sano vaan niin korjaan ja siis jos on niin olen pahoillani .

Steam id:
STEAM_0:0:26426985

Parhaita pelihetkiä toivottaa SeBU Very Happy


Viimeinen muokkaaja, SeBU pvm Pe Kesä 14, 2013 9:06 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
SeBU




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 14.06.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Järvenpää

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimePe Kesä 14, 2013 6:00 pm

Unohin sanoa myös , että mulla on 2 accoa . Tämä SeBU ja sit oli simmonen kuin Shotgun29 joka oli tehty vuonna 2004-2007 aikana joka oli mun eka acco jolla oli css 1200 tuntia . ( se pöllittiin kun '' lainasin '' kaverille ja se lainas sen kaverille )
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 3:03 am

Hakemus vaikutti ihan OK:lta enkä tässä kohtaa ala kyllä viilaamaan pilkkua vaikka tekis mieli, mutta kuten sanoin, ihan OK. Toisesta akosta kertominen ei ollut välttämätöntä, koska en nähnyt siinä varsinaisesti hyötyä kertoa siitä, varsinkaan kun kerroit miten sille akolle kävi...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
SeBU




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 14.06.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Järvenpää

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 5:07 am

Sano vaan mikä oli mielessä , virheistä oppii Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 5:18 am

Ei siinä mitään virhettä varsinaisesti ollut, enkä edes muista mistä piti mainita
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
SeBU




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 14.06.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Järvenpää

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 6:07 am

No mut Joo , ei mulla mikään huono "maine" jaililla ole . Toivotaan et pääsen vipiks ( tosin ei ole pakko päästä jos ette halua) mutta pidän servusta paljon ja haluaisin auttaa muita sillä tykkään auttamisesta. ( ja niinkuin sanoin , että en ole kotona vaan Vaasassa reissussa ja tulen tiistai - keskiviikkona eli postasin Tän puhelimella ) . Toivotaan vaan , että kun tulen kotiin pääsisin vippinä auttamaan ja vaikka en pääsisi vipiksi niin silti pelaisin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
SeBU




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 14.06.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Järvenpää

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: nooh   VIP hakemus SeBU Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 11:04 am

vastauksia ? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 1:08 pm

Hostit ei oo vastannu varmaankaan viimeiseen 100 (vitsi) hakemukseen, joten saattaa kestää vastauksessa kauankin ennen kuin tulee perille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
SeBU




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 14.06.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Järvenpää

VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 11:56 pm

No eipä tässä kiire ole , tuun vaikka loman jälkee kattoo . Turhaa mä joka aamu ja joka 15 min tuun tätä kattoon .
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





VIP hakemus SeBU Empty
ViestiAihe: Vs: VIP hakemus SeBU   VIP hakemus SeBU Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
VIP hakemus SeBU
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» VIP hakemus - xRetrysky
» VIP hakemus minigamee GeB3
» VIP Hakemus - Eareland
» Vip hakemus - Hextec
» Vip hakemus PURSIWA

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Hakemukset :: Vip Hakemukset-
Siirry: