TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Admini hakemus - Versu

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Versu

Versu


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 20.06.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Riihimäki

Admini hakemus - Versu Empty
ViestiAihe: Admini hakemus - Versu   Admini hakemus - Versu Icon_minitimeTo Kesä 20, 2013 1:41 pm

Moi
------
-Olen 15vuotias poika täältä riihimäen maisemista, ja hakisin Jumlanservereille adminointi oikeuksia, sillä olen nähnyt tosi rajua toimintaa välillä servereillä ja se alkaa ottamaan päähän, pelaillut useemmilla nickeillä servuillanne, joten en ole varma voitteko tunnistaa nytten heti etukäteen mutta kuitenkin Jumlanservereillä pelitunteja noin 450h, ja muuten sourcea löytyykin sitten reilut 3000h.
Useilla servuilla ollut adminoimassa, ja tässä olisi ainakin nyt pari serveri jossa olen adminoinut jo noin 2viikon ajan kun lupasin hostille että lupaan pitää yllä kaikki uutuudet ja muut: SaunaPalvi Hosted by: Jepuliz7.
Teho-Servers on taas toinen jossa olen kohta 1kk adminoinut ja proppia hostatessa, myös Capone voi todistaa tarvittaessa.
Olisi kiva jos pääsisin Jumlanservereille adminoimaan, ei tarvitse olla joka serverissä admin mutta kun edes yhdessä on.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SteamID: STEAM_0:1:4896273
SteamNICK: Edwin295 / Versu
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HYVÄÄ JUHANNUSTA TOIVOTTAA ILOISIN JA ALKOHOLISIN MIELIN: VERSU!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://JumlanPelailut.Foorumini.Com
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Admini hakemus - Versu Empty
ViestiAihe: Vs: Admini hakemus - Versu   Admini hakemus - Versu Icon_minitimePe Kesä 21, 2013 12:36 am

Hakemus on ihan OK muuten, mutta sieltä puuttuu joitakin tietoja vielä. Seee hakemuspohja
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Versu

Versu


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 20.06.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Riihimäki

Admini hakemus - Versu Empty
ViestiAihe: Admin hakemus - Versu   Admini hakemus - Versu Icon_minitimePe Kesä 21, 2013 12:53 am

Moi
------
-Olen 16vuotias poika täältä riihimäen maisemista, ja hakisin Jumlanservereille adminointi oikeuksia, sillä olen nähnyt tosi rajua toimintaa välillä servereillä ja se alkaa ottamaan päähän, pelaillut useemmilla nickeillä servuillanne, joten en ole varma voitteko tunnistaa nytten heti etukäteen mutta kuitenkin Jumlanservereillä pelitunteja noin 450h, ja muuten sourcea löytyykin sitten reilut 3000h.
Useilla servuilla ollut adminoimassa, ja tässä olisi ainakin nyt pari serveri jossa olen adminoinut jo noin 2viikon ajan kun lupasin hostille että lupaan pitää yllä kaikki uutuudet ja muut: SaunaPalvi Hosted by: Jepuliz7.
Teho-Servers on taas toinen jossa olen kohta 1kk adminoinut ja proppia hostatessa, myös Capone voi todistaa tarvittaessa.
Olisi kiva jos pääsisin Jumlanservereille adminoimaan, ei tarvitse olla joka serverissä admin mutta kun edes yhdessä on.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SteamID: STEAM_0:1:4896273
SteamNICK: Edwin295 / Versu
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HYVÄÄ JUHANNUSTA TOIVOTTAA ILOISIN JA ALKOHOLISIN MIELIN: VERSU!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kerro miksi sinä olisit juuri hyvä admin? - Olen hyvä adminoimaan teidän servereilleni koska pelitunteja on paljon ja hostannut, ja adminoinut monessa eri serverissä, ja myös tällähetkellä Teholla ja Saunapalvilla adminoin.
Onko kokemusta muilta servuilta, Miltä? Teho-Servers | SaunaPalvi | Pullakahvila | OMFG-SUOMi |
Onko mikkiä, Käytätkö sitä? - Ei ol mikkiä tällähetkellä koska koirani PETU SÖI SEN! ArGHT!: >
Ikä? +15 - On ylitetty. 16! :>
Sauna / Jail /Minigame ? - Minulle ihansama juttu, pelaan kaikilla suurinpiirtein.
Viimeiset 2vk peli tunnit? - Viimeisin 2 viikon tunnit: 110,7h ja lisää tulee ajanmukkaan.
Steam ID - STEAM_0:1:4896273


Viimeinen muokkaaja, Versu pvm Pe Kesä 21, 2013 12:54 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : -)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://JumlanPelailut.Foorumini.Com
Froze

Froze


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 09.03.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Tuusula

Admini hakemus - Versu Empty
ViestiAihe: Vs: Admini hakemus - Versu   Admini hakemus - Versu Icon_minitimePe Kesä 21, 2013 6:25 am

Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Admini hakemus - Versu Empty
ViestiAihe: Vs: Admini hakemus - Versu   Admini hakemus - Versu Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Admini hakemus - Versu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» VIP hakemus - xRetrysky
» VIP hakemus minigamee GeB3
» VIP hakemus - xRetrysky
» Vip hakemus - Rolle
» Vip Hakemus - HYI FLOra

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Hakemukset :: Admin Hakemukset-
Siirry: