TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Päätöksiä.

Siirry alas 
+2
heebo
UnknownThreaTT
6 posters
KirjoittajaViesti
UnknownThreaTT




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 21.07.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 2:33 am

Hienoja turhia permi banaaneja Dream Wankerilta! Onnea hyvin huonoista admin valinnoista!

Miltä tuntuu kun servu lagaa? Voi surkeus...

Kiittäkää Dreamiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
heebo




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 22.03.2013
Ikä : 26

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 11:08 am

Joo dreami on aivan paska admin sen taika lopetin jumlalla pelaamisen ku hän slayas mut koko ajan ku olin mukama freekillannu ja sitku menin teroille nii se jatko slayaamisen ku en totellu joissakin runeissa wardenia... suosittelisin että häneltä adminit lähtisi pois niin olisi mukavempaa pelata siellä ja siellä olisi enemmän pelaajia
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 11:56 am

Yhdyn edellisiin. Minusta lagittaminen on aiheellista, jos hosti(t) syrjivät pelaajia. Dream valittaa minulle joka vitun asiasta ja samalla itse perseilee servulla, tms. Kuka vittu hän luulee olevansa? Jumala? Jumala on tän topicin aloittaja, jos pitää valita Dreamin ja Threatin väliltä.

Masa on tällä hetkellä ainoa aktiivinen kunnon admini.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 12:55 pm

taas tämä sama spämmeri iskee.

heebo kirjoitti:
Joo dreami on aivan paska admin sen taika lopetin jumlalla pelaamisen ku hän slayas mut koko ajan ku olin mukama freekillannu ja sitku menin teroille nii se jatko slayaamisen ku  en totellu joissakin runeissa wardenia.

en ole koskaan käyttänyt /slay komentoa terroristiin ja jos olen se on ollut sen takia jos on ottanut lastrequestin ilman lupaa koska muiden admineiden mielestä tämä on ok.

Charlie Scene kirjoitti:
Yhdyn edellisiin. Minusta lagittaminen on aiheellista, jos hosti(t) syrjivät pelaajia. Dream valittaa minulle joka vitun asiasta ja samalla itse perseilee servulla.


tässä ei ole mitään perää. tämä niinsanottu "perseily" ei ole totta ja jos sanon sinulle jotain ja olet itse ct niin se on sen takia koska pyörit jossain nurkassa etkä seuraa peliä. turha tulla valittamaan kun itse olet tehnyt väärin tai ollut typerä

Charlie Scene kirjoitti:
Masa on tällä hetkellä ainoa aktiivinen kunnon admini.

en ole Masaakaan nähnyt serverillä viikkoon. sillointällöin saattaa tulla serverille ja olla 5 min.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 1:03 pm

Viesti kusi.


Viimeinen muokkaaja, Charlie Scene pvm Su Heinä 21, 2013 1:23 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 1:16 pm

Charlie Scene kirjoitti:
Taidat sitten olla sokea koska näen häntä joka päivä. Ja kaikki mitä sanoin on totta. Sun syytä, että servu lagaa. Lopeta admin abuse ja itses respawnaaminen turhaan. Jos kuolet, niin kuolet, ihan sama miten kuolet, ootat rundin loppuun kuin muutkin.

Respawnaan itseni jos minut on freekillattu tai kuolen oven väliin. tämän poikkeuksen teen muidenkin terroristien kohdalla jos heidät on mahdollista respawnata. ja minun olemassa olollani ei ole mitään tekemistä serverin lagaamisen takia. tuo syytös on törkeä ja olet idiotti jos luulet että admin komentojen käyttäminen tarpeellisissa tilanteissa lagittaisi serveriä.
jos se on minusta kiinni niin miten serveri on lagannut ennen kun olin admin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 1:24 pm

Jos et ole sattunut huomaamaan, niin lagittaja on tämän topicin kirjoittaja ja servulla on näin ollen 2 eri asiaa jotka lagittavat servua. Eikä tämä lagittaja ole väärässä.




c0cankin kanssa näytti sujuvan keskustelut, eikä vika varmaankaan ole c0cassa. Jos joku rikkoo sääntöjä, niin pitääkö aina mollata toista? Hä? Osaatko itse kaikki säännöt ulkoa? Tässä on hyvä kysymys johon odotan "En" vastausta. 

Toivottavasti kaikki saa tietää, että servu on lagissa sinun takiasi. Saatpahan ansiosi mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 1:30 pm

Charlie Scene kirjoitti:
Toivottavasti kaikki saa tietää, että servu on lagissa sinun takiasi. Saatpahan ansiosi mukaan.
ensinnäkään lagiminen ei ole minun syytä koska en lagita serveriä itse ja toiseksi en tiedä kuka tämä vinkuja on joka spämmää foorumia joten en tiedä miten voin sanoa ja mitä hän on tehnyt.

Charlie Scene kirjoitti:
c0cankin kanssa näytti sujuvan keskustelut, eikä vika varmaankaan ole c0cassa. Jos joku rikkoo sääntöjä, niin pitääkö aina mollata toista?

en ole mollannut tietääkseni ketään ja c0ca sai tänään 30 minuutin bannit player votella joka oli voimakkaasti myönteinen koska hän oli ct ja ei pitänyt runia tai piti todella huonoja sellaisia.

Charlie Scene kirjoitti:
Osaatko itse kaikki säännöt ulkoa? Tässä on hyvä kysymys johon odotan "En" vastausta.


kyllä osaan säännöt ulkoa ja jos joku tulee kysymään onko tietty asia sallittua niin osaan vastata myönteisesti tai kielteisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 1:52 pm

Ei tullut "Ei" vastausta. Sano sääntönumero joka kieltää admin disrespectin. Adminille vittuilu ei ole okei, koska admin on pelaaja, mutta et voi aina sanoa, jos joku aukoo sulle päätä, että "toi on admin disrespectiä" Säännöissä ei taida lukea, että "kunnioita admineita". Miksi pitää mainita admin disrespect?

Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 1:58 pm

Charlie Scene kirjoitti:
Ei tullut "Ei" vastausta. Sano sääntönumero joka kieltää admin disrespectin. Adminille vittuilu ei ole okei, koska admin on pelaaja, mutta et voi aina sanoa, jos joku aukoo sulle päätä, että "toi on admin disrespectiä"

Ei ole suoraa sääntöä admin disrespectistä mutta ON sääntö joka kieltää turhan vittuilun. olet jälleen väärässä mutta yrität jauhaa lisää paskaa tähän topicciin kuitenkin

Admin disrespectiin kuuluu seuraavat asiat: turha pään aukominen, uhkailu, vittuilu ja ct tiimiin liittyminen vaikka admin sanoisi monta kertaa että mene terroristeille. tässä on nämä mitä suurimmaksi osaksi olen kohdannut
Takaisin alkuun Siirry alas
Maati




Viestien lukumäärä : 21
Join date : 04.02.2013
Paikkakunta : Hämeenlinna

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 2:19 pm

Dreamwakener kirjoitti:
en ole Masaakaan nähnyt serverillä viikkoon. sillointällöin saattaa tulla serverille ja olla 5 min.

Olin lomalla 11.7 - 19.7 Ja 19.7 perjantaina olin kotona joskus puolen yön aikaan. ja taisin kerran loman aikana käydä jailissa n.15min
Takaisin alkuun Siirry alas
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeSu Heinä 21, 2013 2:22 pm

Olin lomalla 11.7 - 19.7 Ja 19.7 perjantaina olin kotona joskus puolen yön aikaan. ja taisin kerran loman aikana käydä jailissa n.15min[/quote]

tämä tuo selityksen siihen että miksi en sinua serverillä näe. kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
heebo




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 22.03.2013
Ikä : 26

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 12:54 am

Dreami älä valehtele ... harmiku en ottanu mitää demoa Sad nii oisit nähnyt että salyaat ihan turhaan!

Dreamilta adminit pois niin kaikki on hyvin!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 12:57 am

heebo kirjoitti:
Dreami älä valehtele ... harmiku en ottanu mitää demoa :(nii oisit nähnyt että salyaat ihan turhaan!

hyvä se on tulla eri nimellä tänne vittuilemaan ku et mistään mitään tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 1:29 am

Turhan vittuilun Dream kyllä osaat, se on huomattu. Käyttäydy 100% asiallisesti jatkossa, ettet jää kiinni huonosta käytöksestä. On niitä useampia Steam accountteja näitä tilanteita varten.

"Ei kiinnosta, ihan sama mulle"

Mutta se ei ole who would give a shit...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 2:19 am

lopeta se valittaminen saatana turhaa ja säälittävää tollanen itkeminen joka helvetin asiasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
heebo




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 22.03.2013
Ikä : 26

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 2:27 am

Joo hyvää käytöstä dreamilta joo... OTTAKAA jo dreamilta vittu ne adminit pois ei se osaa käyttää niitä oikein..
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 2:44 am

Lopetan "itkemisen" heti kun kohtelet kaikkia servun pelaajia hyvin ja tasapuolisesti. Noilla edellisillä sanoilla se ei taida onnistua...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Mangosalaatti

Mangosalaatti


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 14.06.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 5:34 am

-


Viimeinen muokkaaja, Mangosalaatti pvm Pe Joulu 01, 2017 6:09 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 5:47 am

kaikki mitä mango tuossa tokasi niin se on totta. syy ei ole minussa aina. joskus vähän saatan kiusata mutta se ei ole tarkoituksellista ja en usko että kukaan siitä syystä nyt lähtee katolta hyppäämään. ja onhan se typerää että ainoa admin joka on todellisesti aktiivinen ja päivittäin käy serverillä niin ei siinä ole yhtään järkeä ruveta syyttelemään turhista asioista...

Olen jopa käynyt herran jumala kello 2 aamulla serverillä vain sen takia että siellä on joku helvetin ulkomaalainen jonne ampumassa kaikkia koska joku serverillä olevista pelaajista on minut pyytänyt sinne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 6:15 am

Lainaus :
Turha vittuilu harvemmin lähtee Dreamista päin

Toivottavasti tuo on totta.


No, katsotaan miten sitten käy kun servulle menen. Valituksia en mieluusti kuuntele serverillä keneltäkään, koska foorumit ovat sitä varten ja kun kerran kyseessä on Jail servu niin siellä pitäisi pitää suuuuunsa kiinni, eli EI häiritä rundia. Smile


Ja säännöstä, josta minä puhuin, on se, että selleihin ei saa tappaa, jos niitä ei ole avattu (jos on meinaan vika CT.) Tuota sääntöä ei ole kirjattu  (mikäli sellaista edes on) ja kaikilla servuilla ei ole samoja sääntöjä, joten turha toista mollata siitä + minä OSAAN laittaa killin consoleen tarpeen tullen, joten ei tarvitse mollata. Haluan tietää hetken, jossa en laittanut killiä consoleen tarpeen tullen :d
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
heebo




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 22.03.2013
Ikä : 26

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 7:31 am

Mangosalaatti puhuu täyttä paskaa.. ja olen varma siitä....
Dreami käski vaa mangosalaatin kirjottaa ton viestin ku ne on nii hyvii ystäviä. -.-

DREAMILTA adminit pois niin kaikki on hyvin kuten oon ennenki sanonut.. aika moni valittaa serverillä dreami wakeneristä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 8:20 am

heebo voin suoraan sanoa että olet pelkkä pelle joka käy välillä kommentoimassa täyttä sontaa ja tuollaiselle pitäis antaa porttikielto internetin ihmeelliseen maailmaan. en ole mangosalaatille sanonut mitään tai käskenyt kirjoittaa mitään hän itse on käynyt foorumeilla ja huomannut tämän keskustelun joten ole nyt hiljaa ja vaihda alaa.

edit: lisäksi tuo on HYVIN törkeää syyttelyä ja epäasiallista.
ja toistaiseksi ainoat jotka valittavat minusta ovat: charlie scene tuo ihme tuntematon uhkailija ja sitten olet sinä Heebo joka ei jostain syystä omalla nikillänsä uskalla näyttäytyä... saattaa olla myös oma ja eri käyttäjä sen varalta että saa omaan liekkiin lisättyä bensaa


Viimeinen muokkaaja, Dreamwakener pvm Ma Heinä 22, 2013 8:31 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mangosalaatti

Mangosalaatti


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 14.06.2013

Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitimeMa Heinä 22, 2013 8:29 am

-
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Päätöksiä. Empty
ViestiAihe: Vs: Päätöksiä.   Päätöksiä. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Päätöksiä.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Päätöksiä.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: