TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Dream Wankerin pyynnöstä valitus

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Charlie Scene

Charlie Scene

Viestien lukumäärä : 171
Ikä : 31

Dream Wankerin pyynnöstä valitus Empty
ViestiAihe: Dream Wankerin pyynnöstä valitus   Dream Wankerin pyynnöstä valitus Icon_minitimeSu Elo 18, 2013 5:14 am

Koska Dream Wanker anoi polvillaan, että tekisin valituksen (en tiedä miksi? tyhmä?) hänestä, kuuntelin hänen toiveensa.

Seuraava kerta tulee 100% varmuudella demolla, koska Dream Wanker on pahiz.

Lainaus Röökimummon aiheesta:
Lainaus :
...ja luotan että ainakin Dream Wakener pystyy pitämään röllejä kurissa.
Ei olisi kannattanut luottaa.

Ei ole Unen Runkkaajaa paljoa servulla näkynyt, paitsi tuossa "hetki" sitten, kun hän tuli vittuuttaan antamaan minulle bannit, koska hän ei osaa kuin väärinkäyttää admineita.

^Toi ylhäällä oleva kursivoitu lause on kusetusta, mutta lähellä totuutta.

Ja sitten totuuteen.
Ihan alusta.

1. Minä tapan ASEELLISEN (vittuako väliä, vaikka ase jäi sinulle, kun tapoit jonkun moralla?) Dream Wankerin.
2. Hän slayaa minut ja aukoo päätänsä minulle (tapansa mukaan). Joidenkin mielestä oikein, joidenkin mielestä väärin. + haukkuu minua helariksi (mitä vittua? XXDDD)
3. Minä auon takaisin päätäni = kick
4. Tulen takaisin servulle. Arvostelen häntä ja hänen toimintaansa = ban
5. Dream Wanker servattiin (siinä oli iloisia uutisia Smile)

Lopulta päästään siihen lopputulokseen, että Dream Wanker on 100% voimaton ilman admineita, koska aina kaikki kommunikoinnit hänen kanssaan johtavat adminien väärinkäyttöön.

Nyt odotellaan Dream Wankerin asiallista ja häikäisevää kommenttia/vastausta tähän aiheeseen : )

Vastaan sitten mahdollisesti takaisin viikon päästä kun tuun lomille (taas) kasarmilta : )

saat vac bannit mul on sun ip ylhäällä (c) Dream Wakener
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Dreamwakener

Dreamwakener

Viestien lukumäärä : 28

ViestiAihe: Vs: Dream Wankerin pyynnöstä valitus   Dream Wankerin pyynnöstä valitus Icon_minitimeSu Elo 18, 2013 6:37 am

Bannasin sinut 100 minuutiksi turhasta pään aukomisesta ja freekillistä on oikeus laittaa slay koska serverillä on sääntö 34: Mora etäisyys. opettele säännöt ja yritä uudelleen. tuo on vain hyvin säälittävää tulla foorumille vinkumaan kun on syystä annettu bannit. ja lisäksi pelkän PASKAN puhuminen on törkeää ja suorastaan säälittävää.
Charlie Scene

Charlie Scene

Viestien lukumäärä : 171
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Dream Wankerin pyynnöstä valitus   Dream Wankerin pyynnöstä valitus Icon_minitimeSu Elo 18, 2013 6:44 am

Löydät vikaa muista, et itsestäsi. Auot adminien turvin muille päätäsi. Säälittävää...
Bannit olivat turhat, koska itsekin soitat suutasi. Olet admin, joten asenne kohdilleen.
http://nldiaries.weebly.com
[N]awbie

Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: Dream Wankerin pyynnöstä valitus   Dream Wankerin pyynnöstä valitus Icon_minitimeSu Elo 18, 2013 10:07 am

Oon Charlien kaa ihan samalla kannalla. Vittuilet ja auot päätäsi muille pelaajille joka ikinen kerta kun satun servulla samaan aikaan olemaan. Lisäksi kohtelet uusia / tuntemattomia / muita pelaajia eriarvoisesti kuin kavereitasi, joita varoitat samasta mistä muita slayaat.
heebo

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Dream Wankerin pyynnöstä valitus   Dream Wankerin pyynnöstä valitus Icon_minitimeSu Elo 18, 2013 12:47 pm

Juu.. Täysin samaa mieltä Charlien ja Nawbien kanssa.. Sen takia en enää pelaa servulla kun tämä Dream Wakener slay turhaa + vittuilee koko ajan minulle .
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Dream Wankerin pyynnöstä valitus   Dream Wankerin pyynnöstä valitus Icon_minitime

Dream Wankerin pyynnöstä valitus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Valitus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Valitukset & Ongelmat-
Siirry: