Koska Dream Wanker anoi polvillaan, että tekisin valituksen (en tiedä miksi? tyhmä?) hänestä, kuuntelin hänen toiveensa.
Seuraava kerta tulee 100% varmuudella demolla, koska Dream Wanker on pahiz.
Lainaus Röökimummon aiheesta:
- Lainaus :
- ...ja luotan että ainakin Dream Wakener pystyy pitämään röllejä kurissa.
Ei olisi kannattanut luottaa.
Ei ole Unen Runkkaajaa paljoa servulla näkynyt, paitsi tuossa "hetki" sitten, kun hän tuli vittuuttaan antamaan minulle bannit, koska hän ei osaa kuin väärinkäyttää admineita.^Toi ylhäällä oleva kursivoitu lause on kusetusta, mutta lähellä totuutta.
Ja sitten totuuteen.
Ihan alusta.
1. Minä tapan ASEELLISEN (vittuako väliä, vaikka ase jäi sinulle, kun tapoit jonkun moralla?) Dream Wankerin.
2. Hän slayaa minut ja aukoo päätänsä minulle (tapansa mukaan). Joidenkin mielestä oikein, joidenkin mielestä väärin. + haukkuu minua helariksi (mitä vittua? XXDDD)
3. Minä auon takaisin päätäni = kick
4. Tulen takaisin servulle. Arvostelen häntä ja hänen toimintaansa = ban
5. Dream Wanker servattiin (siinä oli iloisia uutisia
)
Lopulta päästään siihen lopputulokseen, että Dream Wanker on 100% voimaton ilman admineita, koska aina kaikki kommunikoinnit hänen kanssaan johtavat adminien väärinkäyttöön.
Nyt odotellaan Dream Wankerin asiallista ja häikäisevää kommenttia/vastausta tähän aiheeseen : )
Vastaan sitten mahdollisesti takaisin viikon päästä kun tuun lomille (taas) kasarmilta : )
saat vac bannit mul on sun ip ylhäällä (c) Dream Wakener