TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jailiin uusi mappi

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Hyrkkö!

Viestien lukumäärä : 3

Jailiin uusi mappi Empty
ViestiAihe: Jailiin uusi mappi   Jailiin uusi mappi Icon_minitimePe Helmi 01, 2013 3:05 am

no siis ehdottelisin, että tonne jailii lisättäs tälläne uus mappi, Jonka olen itse väsännyt.

Olen koittanut saada mappia myös muille jail servuille, jotta pääsisi testaamaan mitenkä se käytännnössä toimii. Ongelmaksi muodostui se, että muiden servujen hostit eivät ole jaksaneet/olleet ikinä paikalla.

Mutta linkki itse mappiin, description on valitettavasti englanniksi. Mutta pitäsihän jokaisen vähintään 13-vuotiaan, sen verran osata englantia, että kykenee ymmärtämään tekstin sisällön.

Joudutte valitettavasti googlaamaan mapin, koska on ihan VITUN homoa etten voi jakaa linkkejä, koska käyttäjäni ei ole 7pv vanha.

hakekaa hakusanalla: ba_jail_hyrkko

Sitten vielä erikseen haluan sanoa, että ne CT:eet siellä mapin katolla ei ole spawn spotteja. Vaan ne ovat kiinnitetty siihen AK:hon ja ne kulkevat pelaajan mukana. ne eivät siis kävele vaan liukuvat samassa asennosa jähmettyneenä ympärilläsi. Miksikö kerron tämän? no yksi vajukki kävi jo, siitä valittamassa siellä pelibanaanissa, kun ei tajunnut lukea sitä descriptionia.

Suosittelen lukemaan siis sen descriptionin.

Takaisin alkuun Siirry alas
Saquuu

Saquuu

Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 27

Jailiin uusi mappi Empty
ViestiAihe: Vs: Jailiin uusi mappi   Jailiin uusi mappi Icon_minitimePe Helmi 01, 2013 3:55 pm

Pistämme tämän kyllä ainakin testiin serverillemme mutta en tiedä vielä että millon ehdin pistää. Toivottavasti pian!
http://www.jumlanpelailut.foorumini.com
[N]awbie

Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 28

Jailiin uusi mappi Empty
ViestiAihe: Vs: Jailiin uusi mappi   Jailiin uusi mappi Icon_minitimePe Huhti 12, 2013 3:00 am

Laitan nyt vähäsen palautetta mapistasi tähän. En tiedä millä tasolla oot mappauksesa joten älä ota tätä haukkumisena vaan rakentavana kritiikkinä.

Ensinnäkin mappi on hämärä, mikä on iso miinus jailmapeissa. Kannattaa tehä valoista rohkeesti aika kirkkaita (brightness 250-400) ja laittaa niitä aika tiuhaan. Testaamalla sen sit näkee miten tiuhaa tarttee laittaa.

Toisekseen melkein kaikki on ängetty tuohon samaan isoon laatikkoon, mikä taasen aiheuttaa isommissa kokonaisuuksissa FPS:n laskua. Mun mielestä ton huoneen vois jakaa pariin pienempään ja tehdä niiden välille käytävät ja ovet. Sillon sais vähä hajotettua tota aluetta, eikä kaikki ois niin tiiviisti lähekkäin. Lisäksi sellialueelle kannattaa jättää paljon tilaa ja laittaa vaikka vähä catwalkeja, jotta CT:t pystyy kontrolloimaan terroristeja paremmin.

Teksturit on vähän mitä on ja kuten olit Gamebananaan kirjottanukki ni ne on tosiaan pikkasen karmeita. On järkevämpää tehdä seinistä 128 yksikköä korkeita, sillä useimmat seinätekstuurit on tehty silleensä, että ne sopivat tuohon korkeuteen justiinsa. Itse käytän seinissä seuraavaa metodia: 128, 8, 128, 8 jne. Eli jokaisen 128 korkean seinän jälkeen tulee 8:n korkuinen osuus. Samoin melkein kaikki valot on valkosia, mikä tekee mapista tylsän näköisen. Ehdotankin, että vaihdat valojen väriä haalean keltaisiksi (esimerkiksi: 255 243 174).

Muuten vaikuttaa oikein hyvältä! Oot onnistunu kaikissa peruselementeissä, mitä jailimapit vaatii. Tällä mapilla on vielä paljon potentiaali tulla tosi suosituks jos vähäsen muokkailet sitä.

-Nawbie

Edit: Steamissa saa kiinni nickillä mike5726.
Sponsored content

Jailiin uusi mappi Empty
ViestiAihe: Vs: Jailiin uusi mappi   Jailiin uusi mappi Icon_minitime

Jailiin uusi mappi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mappi ehdotus jailiin
» Uusi banni! lue saqu!