Olen ollut Jailbreak admin yli kuudella servulla. En ole monesti törmännyt yhtä avuttomaan adminiin kun Tomza.
Hän ei yleisesti ottaen puutu mic spämmääjiin, freekillaajiin, eikä näytä osaavan edes servun omia sääntöjä. Hän on hyväksynyt älyttömiä sääntöjä jotka ovat häirinneet freedaytä siitä lähtien. Hän puhuu kuolleena ja pelleilee voicechangereillä. Tomzaalle pitää jatkuvasti selittää perus sääntöjä.
Hänen ikänsä ei minua kiinnosta. Henkinen kypsyys on adminilta hyvin tärkeää, mutta Tomzalta sitä ei todellakaan löydy. Jos hän ei itse olisi admin, niin hän kuuluisi siihen pelaajaryhmään joka saa mutet spammimisestä ja votebannit pelleilystä.
Admin kuuluu olla henkilö joka pitää järjestystä yllä. Tomzaa toimii juuri toisin päin. Hänen perseily antaa vihreää valoa muille, ja se näkyy pelin kulussa. En voi mitenkään sanoa että servu on parempi jos hän pysyy adminina.
En ole yksinäinen ääni. Usein ihmetellään, että miten tällä osto-adminilla on pysynyt oikeudet. Olen valitettavasti siirtynyt tähän ryhmään. Mielestämme olisi korkea aika riisua Tomzalta kaikki oikeudet.