TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tomzalta admin oikeudet pois

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Tomzalta admin oikeudet pois Empty
ViestiAihe: Tomzalta admin oikeudet pois   Tomzalta admin oikeudet pois Icon_minitimeMa Toukokuu 20, 2013 10:54 am

Olen ollut Jailbreak admin yli kuudella servulla. En ole monesti törmännyt yhtä avuttomaan adminiin kun Tomza.

Hän ei yleisesti ottaen puutu mic spämmääjiin, freekillaajiin, eikä näytä osaavan edes servun omia sääntöjä. Hän on hyväksynyt älyttömiä sääntöjä jotka ovat häirinneet freedaytä siitä lähtien. Hän puhuu kuolleena ja pelleilee voicechangereillä. Tomzaalle pitää jatkuvasti selittää perus sääntöjä.

Hänen ikänsä ei minua kiinnosta. Henkinen kypsyys on adminilta hyvin tärkeää, mutta Tomzalta sitä ei todellakaan löydy. Jos hän ei itse olisi admin, niin hän kuuluisi siihen pelaajaryhmään joka saa mutet spammimisestä ja votebannit pelleilystä.

Admin kuuluu olla henkilö joka pitää järjestystä yllä. Tomzaa toimii juuri toisin päin. Hänen perseily antaa vihreää valoa muille, ja se näkyy pelin kulussa. En voi mitenkään sanoa että servu on parempi jos hän pysyy adminina.

En ole yksinäinen ääni. Usein ihmetellään, että miten tällä osto-adminilla on pysynyt oikeudet. Olen valitettavasti siirtynyt tähän ryhmään. Mielestämme olisi korkea aika riisua Tomzalta kaikki oikeudet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Tomzalta admin oikeudet pois Empty
ViestiAihe: Vs: Tomzalta admin oikeudet pois   Tomzalta admin oikeudet pois Icon_minitimeMa Toukokuu 20, 2013 8:55 pm

Kannatan. Kuulostaa vakavalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
 
Tomzalta admin oikeudet pois
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tomzaan admin oikeudet
» Unban hakemus Eareland #3
» Unban hakemus - rieskareiska
» Adminit pois Maatselta
» Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Valitukset & Ongelmat-
Siirry: