TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Röökimummolta adminit pois.

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Röökimummolta adminit pois. Empty
ViestiAihe: Röökimummolta adminit pois.   Röökimummolta adminit pois. Icon_minitimeKe Kesä 05, 2013 8:56 am

Olen tullut siihen tulokseen, että Röökimummolta saa ottaa adminit pois, sillä kaikki valitukset jotka olen hänestä kuullut/nähnyt täällä foorumilla ovat minusta aiheellisia. Vaikka hän onkin aktiivinen admini, niin hän on erittäin vittumainen.

Ensinnäkin, koska minulla on nyt omakohtaista kokemusta hänen minulle aiheuttamastaan harmista, tulin siksi tähän tulokseen.

Röökimummo siis väittää, että olen vittuillut hänelle ja eilen hän slayasi CT:T, vaikka säännöissä lukee selvästi:
22. CT :t saavat hakea freedayn aikana 1.00

SAAVAT, ei ole PAKKO. Tämä on mielipide asia ilmeisesti Röökimummon mielestä. Saada ja täytyä ovat 2 täysin eri sanaa ja niillä on eri merkitykset.

Hän myös passitti minut teroille ties minkä syyn takia, (aiheellisen vittuilun takia jollekin?). Röökimummo uskoi kaiken mitä Mr Cookie sanoi, että olisin muka availlut sellien ovia ja heitellyt fläsyjä naamaan (sabotaasia?). Ei ole todisteita? Ei ole muuta kuin Mr Cookien sana, jota Röökimummo sokeasti uskoo. Tässä tilanteessa Mr Cookien sanan ei olisi pitänyt painaa paskan vertaakaan.

Miten Röökimummo mahtanee tähän vastata? Asiallisesti vaiko ei?
Jos tässä on sattunut väärinkäsitys, sano se, ja ole jatkossa tarkkaavaisempi/selvempi.

En halua näitä aiheita tehdä enää yhtään, ja jos joudun, se on harmillista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Röökimummolta adminit pois. Empty
ViestiAihe: Vs: Röökimummolta adminit pois.   Röökimummolta adminit pois. Icon_minitimeKe Kesä 05, 2013 9:27 am

Lainaus :
Röökimummo siis väittää, että olen vittuillut hänelle ja eilen hän slayasi CT:T, vaikka säännöissä lukee selvästi:
22. CT :t saavat hakea freedayn aikana 1.00

CT:t eivät liikkuneet ollenkaan vaikka kello oli jo 0:00. Chatissa valitettiin runsaasti joten päätin slayaa CT:t. Kyllä, motdissa lukee saavat, mutta koska te hidastelitte rundia turhaan sekä valitusten takia näin parhaaksi slayaa CT:t. Voi keskustella siitä oliko slay liian ankara tuomio, mutta siinä tapauksessa tämä olisi yksi vahinko. Useilla eri pelaajilla, adminit mukaan lukien, on eri käsitys tietyistä säännöistä. Servulla on ollut yleinen suunta se, että 1:00 kaikki CT:t rushii. Tämä on ensimmäinen kerta jolloin pelaaja on maininnut että CT:iden ei ole pakko vaan "saavat" hakea silloin. Ymmärrän kyllä näkökulmasi ja syysi väitteeseen, että kyseessä oli turha slay.

Lainaus :

Hän myös passitti minut teroille ties minkä syyn takia, (aiheellisen vittuilun takia jollekin?). Röökimummo uskoi kaiken mitä Mr Cookie sanoi, että olisin muka availlut sellien ovia ja heitellyt fläsyjä naamaan (sabotaasia?). Ei ole todisteita? Ei ole muuta kuin Mr Cookien sana, jota Röökimummo sokeasti uskoo. Tässä tilanteessa Mr Cookien sanan ei olisi pitänyt painaa paskan vertaakaan.

En swapannut sinua Cookien syytösten perusteella ollenkaan. Tilanne oli sellainen, että joku heitteli flashbangeja sun muuta ja vaikeutti rundin kulkua. Kuulin että Cookie syytti eri henkilöitä, sinut mukaan lukien. Kickasinko sinut teroille silloin kun hän valitti sinusta? En.
Wardenin häiriköinnin jälkeen näin, että joku ryntäsi Cookien päälle ja heitti smoken hänen päälleen, jonka jälkeen hän bugas ja jäätyi. Loppurundi kusi tämän tapahtuman ansiosta, joka oli viimeinen pisara. Katsoin että kuka sen naatin heitti, ja näin sinun mic-kyltin sekä nimikyltin tapahtumapaikalla. Kickasin sinut tämän seuraksena, sillä CT:iden on tarkoitus pitää rundia eikä pilata sitä.

Lainaus :
Olen tullut siihen tulokseen, että Röökimummolta saa ottaa adminit pois, sillä kaikki valitukset jotka olen hänestä kuullut/nähnyt täällä foorumilla ovat minusta aiheellisia.

Tietyt valitukset ovat aiheellisia, tietyt eivät. Aiheellista valitusta olen mielestäni saanut ainoastaan Solarpulselta sekä Slugilta tiettyyn määrään. Kyseessä on kuitenkin tapahtumia, joissa on kaksi osapuolta ja molemmat olivat tehneet virheitä. Olen myöntänyt tietyt virheet, mutta niistä tapahtui 80% ennen kun olin admin. Olen lopettanut adminien saannin jälkeen asenteeni ja lopettanut perseilyn. Tätäkään seikkaa et näytä ottavan huomioon.

Korjaa toki jos olen vahingossa ymmärtänyt jotain sanomaasi väärin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Röökimummolta adminit pois. Empty
ViestiAihe: Vs: Röökimummolta adminit pois.   Röökimummolta adminit pois. Icon_minitimeKe Kesä 05, 2013 9:57 am

Tekstisi on vaikuttavaa, ja uskon kaiken, mutta

Lainaus :
Wardenin häiriköinnin jälkeen näin, että joku ryntäsi Cookien päälle ja heitti smoken hänen päälleen, jonka jälkeen hän bugas ja jäätyi. Loppurundi kusi tämän tapahtuman ansiosta, joka oli viimeinen pisara. Katsoin että kuka sen naatin heitti, ja näin sinun mic-kyltin sekä nimikyltin tapahtumapaikalla. Kickasin sinut tämän seuraksena, sillä CT:iden on tarkoitus pitää rundia eikä pilata sitä.

Mahdatko kick sanalla tarkoittaa "häätämistä teroille", koska kukaan ei kickannut (sm_kick) minua servulta MISSÄÄN vaiheessa?
Tuo kohta, jossa Cookie jäätyi, olin siinä vaiheessa jo teroilla. Näin tilanteen ja olin teroille (paitsi jos näitä tilanteita oli 2 tai useampia), enkä edes voi ymmärtää miksi minut olisi edes kickitty tämän takia. Ja näin tiedoksesi, jos et tiedä, niin se häirikkö oli Metti, ja sanon tämän hyvällä omalla tunnolla.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Maati




Viestien lukumäärä : 21
Join date : 04.02.2013
Paikkakunta : Hämeenlinna

Röökimummolta adminit pois. Empty
ViestiAihe: Vs: Röökimummolta adminit pois.   Röökimummolta adminit pois. Icon_minitimeKe Kesä 05, 2013 12:19 pm

Lainaus:
Mahdatko kick sanalla tarkoittaa "häätämistä teroille", koska kukaan ei kickannut (sm_kick) minua servulta MISSÄÄN vaiheessa?

Jos tarkoitit tuolla valittaa siitä että kun ct:itä on liikaa niin kickkaamme niin kerron sulle että se on ollu tapana koska YLEENSÄ kun jollekin sanoo 'mene teroille' vastauksena tulee vain 'miksi' (ei teroille siirtymistä) ja kun siihen vastaa 'koska on liikaa ct' vastauksena saattaa tulla 'en minä halua.. joku muu saa mennä!' yms.
Siitä syystä kick on hyvä tapa siirtämiseen koska emme voi siirtää ct:ltä teroille komennolla mikä olisi myös hyvä lisä servulle ja jos kick (syynä 'mene teroille' yms.) ei riitä niin sitten saa mennä vähän jäähylle eli väliaikaiselle bannille mikä tässä tapauksessa on 5-30min administa riippuen.
Ei mulla muuta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Röökimummolta adminit pois. Empty
ViestiAihe: Vs: Röökimummolta adminit pois.   Röökimummolta adminit pois. Icon_minitimeKe Kesä 05, 2013 12:52 pm

Ääähh.., siis halusin vaan tietää mitä Röökimummo tarkoitti tolla kick sanalla, koska kukaan ei kickannut mua servulta, vaan menin ihan itse teroille rundin loputtua.

Luulin, että Röökimummo tarkoittaa kick sanalla "häätää teroille".
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Dreamwakener

Dreamwakener


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 24.04.2013

Röökimummolta adminit pois. Empty
ViestiAihe: Vs: Röökimummolta adminit pois.   Röökimummolta adminit pois. Icon_minitimePe Kesä 14, 2013 3:46 am

tähän samaan riviin laitan ku mitä turhaa uutta postia tehä joten tänään olin pelaamas ja röökimummo natseili ct niinku aina ja kickin syyt oli ku kysyin et miks tappoo ku olin jäässä... eka oli .;-; ja toka oli "ime munaa" ei helvetti että osaa olla lapsellinen kakara
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Röökimummolta adminit pois. Empty
ViestiAihe: Vs: Röökimummolta adminit pois.   Röökimummolta adminit pois. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Röökimummolta adminit pois.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Adminit pois Maatselta
» Tomzalta admin oikeudet pois
» Unban hakemus Eareland #3
» Unban hakemus - rieskareiska
» Tältä jailissa näyttää kun adminit eivät ole paikalla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Valitukset & Ongelmat-
Siirry: