TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
IAmZurks

IAmZurks


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 15.06.2013
Paikkakunta : Karunki

Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Empty
ViestiAihe: Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t   Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Icon_minitimeLa Kesä 15, 2013 6:47 pm

Morjensta täältä Lapista Karungin periltä.

Tahtoisin hakea adminiksi teidän jailbreak serverillenne, koska olen neuvonut paljon uusia tulokkaita, vaikka en olekkaan ollut admini tai muu vastaava. Yleensä pelaan myöhään illalla kun muut adminit ovat nukkumassa ja yleensä silloin löytyy niitä jotka vetävät massoja kuten tänäkin yönä on ollut 4 ihmistä / pelaajaa jotka ovat vetäneet massat. Ja tämä on jo toinen tai kolmas yö peräkkäin kun minä otan heiltä ID:t ylös. (Olisi hyvä että minulla olisi admini sillä tiedän säännöt ja olen auttanut paria adminia saamaan parin massojen vetäjän kiinni... Tiedän ettei tämä vaikuta) Mutta toivon, että saisin adminit että voisin antaa tulevaisuudessa bannit näille henkilöille jotka tulevat tekemään massat JailBreak serverillenne. Pelaan teidän JailBreak serverillänne aika paljon, en tiedä oletteko huomannut.

Mutta vaikken saisikaan admineita niin toivon että serveri pysyisi pystyssä ja tässä olisi 4 ID:tä jotka vetivät massat toivon että he saisivat permit etteivät he tulisi takaisin. Kiitos ajastanne ja näkemisiin -IAmZurks

STEAM_0:1:65965345
STEAM_0:0:65333749
STEAM_0:0:25207717
STEAM_0:0:26358122

saa kiinni jos etsii nimeä: kaivaja125
minun ID: STEAM_0:1:38688453
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t   Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Icon_minitimeSu Kesä 16, 2013 1:04 am

Olisihan sen hakemuksen voinut kuitenkin tehdä pohjan mukaan, vaikka kaikkien hakemusten tekeminen lienee turhaa. :3

Hyvä kun joku huolehtii servusta +9000
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
IAmZurks

IAmZurks


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 15.06.2013
Paikkakunta : Karunki

Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t   Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Icon_minitimeSu Kesä 16, 2013 3:30 am

Charlie Scene kirjoitti:
Olisihan sen hakemuksen voinut kuitenkin tehdä pohjan mukaan, vaikka kaikkien hakemusten tekeminen lienee turhaa. :3

Hyvä kun joku huolehtii servusta +9000

tos olis taas 2
STEAM_0:1:22464943
STEAM_0:1:39497475
Takaisin alkuun Siirry alas
SeBU




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 14.06.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Järvenpää

Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t   Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Icon_minitimeSu Kesä 16, 2013 9:33 am

Juu hyvä tyyppi kyseessä , vaikka ei minusta niin " aktiivisesti " puhu mikkiin , muuten suosittelen .
Takaisin alkuun Siirry alas
IAmZurks

IAmZurks


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 15.06.2013
Paikkakunta : Karunki

Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t   Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Icon_minitimeSu Kesä 23, 2013 4:58 am

SeBU kirjoitti:
Juu hyvä tyyppi kyseessä , vaikka ei minusta niin " aktiivisesti " puhu mikkiin , muuten suosittelen .
joo SeBU ennen en oikein viitsinyt/jaksanut puhua mikkiin, mutta nyt olen alkanut puhumaan siihen koska on tullut enemmän ''kanttia'' Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t   Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Admin hakemus tai jos minua ei hyväksytä niin massa vetäjien ID:t
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Admin hakemus
» Admin hakemus
» Admin hakemus - Trinitrotolueeni
» Admin Hakemus | Vapaustaistelija
» Admin Hakemus - Vilkku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Hakemukset :: Admin Hakemukset-
Siirry: