TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Admin hakemus (Jazua)

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
jazua




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 02.07.2013

Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitimeTi Heinä 02, 2013 2:19 pm

Kerro miksi sinä olisit juuri hyvä admin?
Olen mukava, osaan pitää kierroksia JB servulla, osaan katsoa jos joku rikkoo sääntöjä ja rankaista niiden mukaisesti ja ärsyttää koska admineita ei näy kuin kerran tai 2 päivässä ja ei silloin kun niitä eniten tarvitsee.
JB servulla olen pelannut jo muutaman kuukauden.

Onko kokemusta muilta servuilta, Miltä?
Olen ollut FJB jailissa adminina, oli jonkin aikaa oma sauna servu, eli admin komennot ovat hallussa!

Onko mikkiä, Käytätkö sitä?
On mikki, käytän aika usein

Ikä?
Syntynyt: 16.5 (olen 15v)
Sauna / Jail /Minigame ?
Jail

Viimeiset 2vk peli tunnit?
34.9h normaalisti parituntia enemmän :-)

Steam ID

STEAM_0:1:26455483
Muuta tietoa:
Olen pelannut todella aktiivisesti servullanne lähiaikoina, olen huomannut monia isoja rikkeitä joihin en ole voinut puuttua (mm. massoja, freekillejä yms...) jos saan jonkun osotteen mihin lähetän demon n.15 massoista ja ase spämmistä (samaan aikaan)
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 4:53 am

Hakemuksessa en nyt näe vikaa ja admineita mielestäni on servulla aika usein, mutta saattaapa joskus olla admineita poissakin. Kuitenkin, vaikka on pelaajalla hosti kokemusta, eu se tarkoita että adminit on hallinnassa. Monia hosteja tiedän, jotka toimii yhdessä (hostaavat yhdessä), koska toinen ei tiedä hostaamisesta mitään. Ja adminina olo vaatii paljon jailissa muutenkin. Random has spoken.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
jazua




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 02.07.2013

Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 6:41 am

Olet saattanut lukea viestini nopeasti, kuten sanoin olen myös ollut FJB jailissa adminina...


Viimeinen muokkaaja, jazua pvm Ke Heinä 03, 2013 11:34 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 8:08 am

jazua kirjoitti:
Olet saattanut lukea viestini nopeasti, olen ollun FJB jailissa adminina...

Kun on kyse minusta, niin luen joka hakemuksen tarkkaan ennen kuin kirjoitan mitään.

Joten, viestini oli virheetön ja vain senkin takia, että siinä oli osaksi mielipiteeni ja osaksi faktaa.


Ja koska otit FJB:ssä adminina olosi puheeksi nyt tässä vaiheessa, toisen kerran, niin tähän sanon lisäksi, että kyllä niitä admineitakin on nähty paljon, joilla ei ole homma hanskassa. Ja pahinta on se, että admin ei osaa käyttää sm_addbannia. "Mikä se on?", "Miten se toimii? Häh?" "Ei toimi, ei ole oikeutta käyttää sitä!

Servulla satoja koodareita, freekillaajia, ties mitä muuta. Ei, kun ei vaan osaa käyttää tuota komentoa, jos se on mahdollista. Täytyy ehdottomasti olla pelaaja servulla, että voi antaa bannit. Onneksi suurin osa jailin admineista on tietääkseni pelaajia, jotka käyttävät SM-komentoja consolen kautta, joka on hyvä asia, koska se on mielestäni nopeampi/hyvä tapa mm. bannia, jos ei ole kiire. Admin menu on rajoitettu, consolen käyttö ei. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
jazua




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 02.07.2013

Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 10:51 am

onneksi itse osaan käyttää console komentoja Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitimeTo Heinä 04, 2013 12:40 am

En muista että pelaisit servulla kovin aktiivisesti. Tämä voi olla minun puoleltani väärä havainto. Mutta en myöskään muista että olisit ollut CT:llä paljon, hyvistä rundeista puhumattakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
jazua




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 02.07.2013

Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitimeTo Heinä 04, 2013 4:30 am

Hei röökimummo, olen ollut servulla useasti (sinut olen ainakin huomannut siellä usein samaan aikaan), en ole ollut ct:llä usein sen takia etten halua mennä sotkemaan kuvioita jos siellä on jo tarpeeksi hyvät ct:t, noista 30h on ainakin 25 jumlanpelailujen jailissa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Admin hakemus (Jazua) Empty
ViestiAihe: Vs: Admin hakemus (Jazua)   Admin hakemus (Jazua) Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Admin hakemus (Jazua)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Admin hakemus
» Admin hakemus
» Admin hakemus - Trinitrotolueeni
» Admin Hakemus | Vapaustaistelija
» Admin hakemus - HYI FLOra

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Hakemukset :: Admin Hakemukset-
Siirry: