TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?

Siirry alas 
+2
Röökimummo
Crowley
6 posters
KirjoittajaViesti
Crowley




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 28.05.2013

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 9:57 am

Mun asiahan on niin, että sain SkillN nimiseltä adminilta noin 5kk sitten Ct-bannit, sano että viikon on, ei oo vieläkään lähteny, Ct-ban tuli kahdesta "freekillistä" joista laitoin killin konsolee 2x ja pyysin anteeksi asiallisesti jne, en selittäny tarpeeksi selvästi sääntöjä.
mutta tästä ct-bannin saamisesta on jo 4kk saisko tän mitenkää jo pois scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Röökimummo

Röökimummo


Viestien lukumäärä : 31
Join date : 19.05.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 10:39 am

En ihmettele vaikka kyseessä olisi ollut väärin annettu CT-ban, mikäli se tuli SkillN:iltä. Hän jakelee nimittäin aivan liian usein banneja, slaytä sun muuta ja syyttä myöskin.

Sinun kuvauksesi perusteella tässä on kyse turhasta CT-bannistä. Oli miten oli, niin tapahtumasta on jo yli 5kk sinun mukaan. Olisi kyllä aika ottaa bannit pois ja antaa toinen mahdollisuus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vompatti




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 23.05.2013

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 1:31 pm

Röökimummo kirjoitti:
En ihmettele vaikka kyseessä olisi ollut väärin annettu CT-ban, mikäli se tuli SkillN:iltä. Hän jakelee nimittäin aivan liian usein banneja, slaytä sun muuta ja syyttä myöskin.

Sinun kuvauksesi perusteella tässä on kyse turhasta CT-bannistä. Oli miten oli, niin tapahtumasta on jo yli 5kk sinun mukaan. Olisi kyllä aika ottaa bannit pois ja antaa toinen mahdollisuus.


Mitä tästä opimme?

-Kannattaako osto-admineita ottaa? "pilaa koko servun" jos aikoo pitää hyvässä maineessa serverin.

-Kannattaa seurata pelaajia joista on oikeesti admin ainesta eikä mitään perseilijöitä kuten Maatse yms muut joista on tullut valituksia.

-Eli jos haluatte pitää servun "hyvässä" maineessa niin kaikki osto-adminit pois ja hommatkaa järkeviä admineita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maati




Viestien lukumäärä : 21
Join date : 04.02.2013
Paikkakunta : Hämeenlinna

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 1:35 pm

Vompatti kirjoitti:



Mitä tästä opimme?

-Kannattaako osto-admineita ottaa? "pilaa koko servun" jos aikoo pitää hyvässä maineessa serverin.

-Kannattaa seurata pelaajia joista on oikeesti admin ainesta eikä mitään perseilijöitä kuten Maatse yms muut joista on tullut valituksia.

-Eli jos haluatte pitää servun "hyvässä" maineessa niin kaikki osto-adminit pois ja hommatkaa järkeviä admineita.

Juu muuten ok viesti mut SkillN ei ole osto-admin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Charlie Scene

Charlie Scene


Viestien lukumäärä : 171
Join date : 01.01.2013
Ikä : 30
Paikkakunta : Cokemäki

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitimeTi Toukokuu 28, 2013 9:09 pm

En mää ihmettelis vaikka SkillN tekis joitain väärää servulla, vähän tai usein, kun katsoo hakemusta.

Tuolta -> http://jumlanpelailut.foorumini.com/t125-admin-hakemus-skilln

Katsoo tota hakemusta muutenkin...(what?) Se on kirjoitettu kuin apteekin hyllylty, eikä siihen ole aivosolujen hyötyä pistetty paljoakaan peliin. Mutta sanon, että 18 vee tyypiltä olisin odottanut tarinamuotoista hakemusta. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://nldiaries.weebly.com
Skilli




Viestien lukumäärä : 15
Join date : 28.02.2013

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitimeKe Toukokuu 29, 2013 2:30 am

Charlie Scene kirjoitti:
En mää ihmettelis vaikka SkillN tekis joitain väärää servulla, vähän tai usein, kun katsoo hakemusta.

Tuolta -> http://jumlanpelailut.foorumini.com/t125-admin-hakemus-skilln

Katsoo tota hakemusta muutenkin...(what?) Se on kirjoitettu kuin apteekin hyllylty, eikä siihen ole aivosolujen hyötyä pistetty paljoakaan peliin. Mutta sanon, että 18 vee tyypiltä olisin odottanut tarinamuotoista hakemusta. :/

Toki olisin voinu kirjotella hurjat tarinat sinne, mutta helari (tai saquu, jompikumpi) sanoi steam chatissä että ei paljoa tarttee kirjoitella.

Crowley kirjoitti:
Mun asiahan on niin, että sain SkillN nimiseltä adminilta noin 5kk sitten Ct-bannit, sano että viikon on, ei oo vieläkään lähteny, Ct-ban tuli kahdesta "freekillistä" joista laitoin killin konsolee 2x ja pyysin anteeksi asiallisesti jne, en selittäny tarpeeksi selvästi sääntöjä.
mutta tästä ct-bannin saamisesta on jo 4kk saisko tän mitenkää jo pois scratch

Jos oikein muistan, niin freekillasit pari äijää laittamatta killiä consoleen, taisi olla ensimmäinen kerta yrittäessäni ctban koska yritin laittaa /ctban crow 10000 tai jotain sinne päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Crowley




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 28.05.2013

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitimeKe Toukokuu 29, 2013 5:43 am

Skilli kirjoitti:
Charlie Scene kirjoitti:
En mää ihmettelis vaikka SkillN tekis joitain väärää servulla, vähän tai usein, kun katsoo hakemusta.

Tuolta -> http://jumlanpelailut.foorumini.com/t125-admin-hakemus-skilln

Katsoo tota hakemusta muutenkin...(what?) Se on kirjoitettu kuin apteekin hyllylty, eikä siihen ole aivosolujen hyötyä pistetty paljoakaan peliin. Mutta sanon, että 18 vee tyypiltä olisin odottanut tarinamuotoista hakemusta. :/

Toki olisin voinu kirjotella hurjat tarinat sinne, mutta helari (tai saquu, jompikumpi) sanoi steam chatissä että ei paljoa tarttee kirjoitella.

Crowley kirjoitti:
Mun asiahan on niin, että sain SkillN nimiseltä adminilta noin 5kk sitten Ct-bannit, sano että viikon on, ei oo vieläkään lähteny, Ct-ban tuli kahdesta "freekillistä" joista laitoin killin konsolee 2x ja pyysin anteeksi asiallisesti jne, en selittäny tarpeeksi selvästi sääntöjä.
mutta tästä ct-bannin saamisesta on jo 4kk saisko tän mitenkää jo pois scratch

Jos oikein muistan, niin freekillasit pari äijää laittamatta killiä consoleen, taisi olla ensimmäinen kerta yrittäessäni ctban koska yritin laittaa /ctban crow 10000 tai jotain sinne päin.

laitoin kyl killit consoleen, justku laitoin tokan tuli ct-ban ja on edelleen voimassa ):
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Empty
ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Unban hakemus Eareland #3
» Unban hakemus - rieskareiska
» Röökimummolta adminit pois.
» Adminit pois Maatselta
» Tomzalta admin oikeudet pois

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Valitukset & Ongelmat-
Siirry: